اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

نماز جمعه تهاجم فرهنگی دشمن را دفع می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: برای دفع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن باید در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کنیم.

نماز جمعه تهاجم فرهنگی دشمن را دفع می‌کند

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی‌ماهانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور اظهار کرد: نماز جمعه پایگاهی با جاذبه برای جوانان است که با حضور در آن می‌توان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به گرامیداشت سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور در سال 1358 توسط آیت‌الله طالقانی افزود: حضور مردم این شهرستان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه بی‌نظیر و چشمگیر است.

امام جمعه شهرستان فردوس تصریح کرد: به نسبت جمعیت شهرستان، مردم فردوس همواره حضوری مطلوب و بی‌نظیر در مراسم معنوی نماز جمعه دارند.

بابایی ماهانی‌نژاد گفت: نماز جمعه مظهر وحدت بین مسلمانان و پایگاهی موثر برای تقویت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به 750 پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه در سطح کشور افزود: منویات مقام معظم رهبری، مسائل در ارتباط با جوامع انسانی و اعتلای نظام و همچنین مسائل هر شهرستان هر هفته در پایگاه‌های نماز جمعه مطرح می‌شود.

امام جمعه فردوس به جایگاه ارزشمند پایگاه‌های نماز جمعه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دعوت به حضور در جبهه‌ها، اعزام، استقبال از رزمندگان و تجلیل از شهدا در پایگاه‌های نماز جمعه سطح کشور برگزار می‌شد.

بابایی ماهانی‌نژاد تصریح کرد: نماز جمعه همچنین در حفظ و حراست از نسل جوان بسیار تاثیرگذار است چرا که با تقویت روحیه دینی جوانان می‌توان آنها را از آسیب‌های اجتماعی مصون کرد.

وی خواستار حضور پررنگ مسئولان نظام در مراسم معنوی نماز جمعه شد و گفت: اهمیت دادن بزرگان به نماز جمعه سبب تشویق توده مردم می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول