اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاندیز:

نماز جمعه سبب بیداری مردم در مقابل فتنه‌‌های دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاندیز گفت: به برکت همین نماز جمعه‌ها بوده است که بصیرت مردم ایران در مقابل فتنه‌ها و دشمنی‌ها کارساز بوده است.

نماز جمعه سبب بیداری مردم در مقابل فتنه‌‌های دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حجت‌‌‌الاسلام علی بهمنی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طرقبه شاندیز جایگاه و عظمت نماز جمعه را مقدم بر همه امور دانست و اظهار کرد: نماز جمعه معروف بزرگی است که سبب برپا نگهداشتن دیگر واجبات دین اسلام می‌شود.

بهمنی افزود: زبان امام جمعه، زبان رهبری و تبیین‌کننده منویات ایشان در منطقه است که به برکت همین نماز جمعه‌ها بوده است که بصیرت مردم ایران در مقابل فتنه‌ها و دشمنی‌ها کارساز بوده است.

بهمنی گفت: دست‌اندرکاران و مسئولان نهادهای اسلامی وظیفه دارند با حضور در نماز جمعه و تقویت این فریضه دینی سبب حضور پررنگ‌تر مردم در نماز جمعه شوند.

وی گفت: در طول تاریخ اسلام هر زمان حاکمیت دینی بوده است نماز جمعه برگزار شده است و هرگاه حکومت‌های غیر دینی حکمرانی کرده‌اند اقامه این نماز عبادی سیاسی وجود نداشته است.

بهمنی تصریح کرد: نماز جمعه در حفظ پایگاه و جایگاه حکومت سهیم است و مشارکت و حضور مردم در برپایی این فریضه الهی این نتیجه را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر مسئولان در قبال برگزاری با شکوه نماز جمعه اظهار داشت: دست‌اندرکاران و مسئولان نهادهای اسلامی وظیفه دارند با حضور در نماز جمعه و تقویت این فریضه دینی سبب حضور پررنگ‌تر مردم در نماز جمعه شوند.

امام جمعه شاندیز افزود: تبلیغات برای نماز جمعه حتی به صورت مختصر در ادارات نتیجه مثبت خود را بر کارمندان و مراجعان خواهد گذاشت به همین دلیل نباید از این امر غفلت شود.

بهمنی تبلیغات محیطی نماز جمعه به‌ویژه در مسیر گردشگری جاده شاندیز را موثر دانست و اظهار داشت: این مسائل باید به طور جدی و با پیگیری‌های مسئولان امر در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بررسی شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول