اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

حضور جوانان در نماز جمعه نمایشی از اقتدار اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: حضور جوانان در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه نمایشی از اقتدار و عزت اسلامی است.

حضور جوانان در نماز جمعه نمایشی از اقتدار اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه صبح امروز با جمعی از مسئولان شهرستان بویین زهرا دیدار کرد.

وی با بیان اینکه برپایی نماز جمعه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سبب افزایش اتحاد و برادری بین آحاد ملت قهرمان و شهید پرور کشور شده است، اظهار کرد: دشمنان امروز به خوبی نشان داده‌اند که به شدت از تریبون‌های نماز جمعه در شهر‌ها و استان‌های کشور واهمه دارند و با هر دسیسه‌ای سعی می‌کنند تا مانع از اتحاد و برادری بین مسلمانان در میعاد‌گاه پرصلابت و شکوه نماز جمعه شوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نظام اسلامی امروز به لطف اتحاد و یکدلی بین مردم توانسته به اوج اقتدار و عزت در بین کشور‌های دیگر در جهان دست‌ پیدا کند، تصریح کرد: باید همواره با حفظ این روحیه و همچنین افزایش بینش و منش خویش سبب تقویت مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی شده و استکبار را در دست‌یابی به مقاصد و برنامه‌های شوم خویش ناکام بگذاریم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: نماز جمعه فریضه‌ای عبادی و سیاسی بوده که مسلمانان با حضور در میعاد‌گاه آن علاوه بر ارتقای معرفت و بینش معنوی خویش، نسبت به مسائل و موقعیت‌های حساس روز در کشور و جهان نیز آشنا شده و برای آن تدبیری می‌اندیشند.

زرینه خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام تنها دینی است که تمام اصول و معیار‌های زندگی حقیقی و جاوادانه را به مسلمانان آموخته و آنان را به صراط مستقیم و حقیقت اخروی فراخوانده است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده و باشکوه ملت و به‌ویژه جوانان در میعاد‌گاه و مصلاهای نماز جمعه، هر هفته نمایشی از عظمت و اقتدار اسلامی و دینی است، عنوان کرد: هیمنه و قدرت پوشالی دشمنان و معاندان نظام اسلامی با حضور حماسی ملت در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه شکسته شده و از بین می‌رود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: نظام اسلامی امروز بسیار بیشتر از گذشته نیازمند اتحاد و یکپارچگی اسلامی برای غلبه بر دشمنان بوده و این وظیفه همگانی ملت ایران است که برای دست‌یابی به قله‌های سعادت و جاودانگی در بین کشور‌های جهان همواره وحدت و عظمت خود را حفظ کرده و در راه اعتلای این گوهر ارزشمند تلاش و کوشش می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول