اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

استفاده از جوانان در امور نماز جمعه مورد تأکید است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: استفاده از نیروهای جوان در امور نماز جمعه مورد تاکید قرار دارد و به گونه‌ای کار کنید که الگوی دیگران باشید.

استفاده از جوانان در امور نماز جمعه مورد تأکید است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد نماز جمعه‌‌ شهر کرمان اظهار داشت: در بین مسائل اجتماعی مسئله‌ای مهم‌تر از نماز جمعه وجود ندارد.

وی افزود: همان گونه که نماز جمعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خدمت و تلاش برای هر چه بهتر برگزار شدن آن نیز‌‌ اهمیت بالایی دارد.

جعفری با قدردانی از نقش بی‌بدیل رئیس ستاد نماز جمعه کرمان‌ عنوان کرد: مقبولیت نماز جمعه به تلاش‌های‌ اعضای ستاد بستگی دارد و جایگاه مطلوب نماز جمعه مرهون تلاش‌های شما دست‌اندرکاران است.

وی استفاده از نیروهای جوان در امور نماز جمعه را مورد تأکید قرار داد و خاطر‌نشان کرد: به گونه‌ای کار کنید که الگوی دیگران باشید.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور رئیس ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان نیز در این دیدار با ارائه‌‌ گزارشی از عملکرد ستاد در یک سال اخیر‌ گفت: پنج مرداد به عنوان سالگرد اقامه‌ نخستین نماز جمعه در نظام اسلامی فرصتی برای طرح و بررسی مسائل مربوط به نماز جمعه و تأکید بر حضور مردم در این فریضه‌‌ عبادی سیاسی است.

وی افزود: جلسات ستاد نماز جمعه طی سال هر 15 روز یک ‌بار و در ماه مبارک رمضان هر هفته برگزار می‌شود تا رسیدگی به مسائل و مشکلات نمازگزاران در دستور کار قرار گیرد.

عرب‌پور عنوان کرد: هماهنگی، همدلی و انسجام موجود در ستاد نماز جمعه‌‌ کرمان موجب بروز ابتکارات خوبی شده و پیشرفت کمی و کیفی کارها موجب نمونه شدن ستاد در استان کرمان شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول