اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا خبر داد

اعزام روحانیون و مبلغان دینی به نقاط دورافتاده بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا از اعزام گروه‌های مختلف روحانیون و مبلغان دینی به نقاط دورافتاده این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام روحانیون و مبلغان دینی به نقاط دورافتاده بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از مسئولان کانون‌های فرهنگی با اشاره به آغاز اعزام مبلغان و روحانیون دینی به روستاها و نقاط دورافتاده این شهرستان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ویژه‌نامه‌های فرهنگی و هنری نیز در ایام ماه مبارک رمضان در بین جوانان و نوجوانان بویین زهرا توزیع شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: در همین راستا در حال حاضر تعداد قابل توجهی از بسته‌های فرهنگی و دینی توسط این اداره آماده توزیع در شب‌های ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه لزوم اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ اهل بیت توسط روحانیون در این ماه بسیار زیاد است، تصریح کرد: باید با تبلیغ صحیح و دوری از مسائل حاشیه‌ای عرصه را برای حضور و مشارکت گسترده جوانان و نوجوانان نظام اسلامی در مسائل مختلف دینی فراهم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ضرورت توسعه هرچه بیشتر مبانی اعتقادی و دینی در ماه پرفضیلت رمضان را بسیار ارزشمند و مغتنم برشمرد و تصریح کرد: لازم است که با اشاعه و ترویج احکام اسلامی تعالی و رشد فکری مسلمانان و به ‌ویژه شیعیان رقم خورده و مقدمات شکست و خواری همه‌جانبه دشمنان در عرصه‌های مختلف هم مهیا شود.

عباسی با بیان اینکه غرب امروز به دنبال به انحراف کشاندن اصل اعتقادات و باور‌های دینی ملت ایران است، عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با بهره‌گیری از فضیلت‌های بسیار زیاد چنین ماه‌هایی زمینه را برای سعادت و رستگاری فراهم کرد و موجب اقتدار نظام اسلامی شد.

وی با اشاره به برپایی محافل مختلف انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که با نهاد‌های فرهنگی در این شهرستان انجام شده قرار است ویژه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی متعددی در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه جوانان جوامع اسلامی امروز از انرژی و استعداد بسیار گسترده و چشمگیری برخوردار هستند، عنوان کرد: باید با مدیریت صحیح عرصه برای اقتدار و عزت فرهنگی کشور فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول