اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت هرمزگان خبر داد

شرکت 343 نفر در "آزمون تعیین سطح علمی" روحانیون اهل سنت هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت هرمزگان از شرکت تعداد 343 نفر از علمای (خانم و آقا) اهل سنت در آزمون جامع تعیین سطح علمی روحانیون اهل سنت خبر داد.

شرکت 343 نفر در "آزمون تعیین سطح علمی" روحانیون اهل سنت هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام مریدی پیش از ظهر امروز در نشستی اظهار داشت: تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون تعیین سطح علمی "روحانیون اهل سنت هرمزگان" برابر 343 نفر بود که از این تعداد 160 نفر خانم و مابقی شرکت‌کنندگان آقا هستند.

وی با بیان اینکه از استان‌های فارس و بوشهر به ترتیب 31 و 30 نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند، "سطح و کیفیت برگزاری این آزمون را بسیار بالا" عنوان کرد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان با اشاره به اینکه تلاش کارکنان این دفتر بر برگزاری هر چه بهتر این آزمون بوده است، اظهار امیدواری کرد: نوع برگزاری این آزمون رضایت خاطر شرکت‌کنندگان را فراهم آورده باشد.

یادآور می‌شود نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و هم‌چنین قائم‌مقام استاندار هرمزگان نیز از نحوه برگزاری آزمون که در مجتمع گفت‌وگوی تمدن‌ها برگزار شد بازدید کردند.

لازم به ذکر است در این بازدید حجت‌الاسلام محمد مریدی رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان و شیخ عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس نیز مسئولان یاد شده را همراهی کردند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول