اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

فعالیت‌های روحانیون، جوان‌محور باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند جوان‌محور بودن کار روحانیون را مهم خواند و گفت: اگر روحانیون بتوانند تعداد بیشتری از جوانان را در پای منبرها داشته باشند قطعاً موفقیت بزرگی را کسب کرده‌اند.

فعالیت‌های روحانیون، جوان‌محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون نهاوند اظهار داشت: روحانیون ستون خیمه انقلاب هستند زیرا در هر دوره مورد اعتماد و اقبال مردم بوده‌اند و مردم از روحانیون به عنوان پایگاه مستحکم معنویت بهره برده‌اند.

وی با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان از آماده شدن فضای عمومی شهرستان برای ورود به ماه میهمانی خدا خبر داد و گفت: غبارروبی مساجد و پاکیزه کردن این مکان‌ها نقش مهمی در آماده کردن دلها برای استقبال از این ماه پرخیر و برکت دارد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به مهم‌ترین وظیفه روحانیون به ویژه در موقعیت حساس کنونی افزود: بصیرت‌افزایی و امیدآفرینی به دور از هر گونه التهاب‌آفرینی از وظایف روحانیون است زیرا دشمنان از راه ایجاد ناامیدی در جامعه در پی دستیابی به اهداف خود هستند.

وی با اشاره به اهمیت بازگو کردن مطالب جدید و اثرگذار در عین حال شیرین و دلنشین توسط روحانیون اظهار داشت: مردم و جوانان از آن جایی که اطلاع و آگاهی فراوانی در تمام زمینه‌ها دارند بنابراین تشنه شنیدن مطالب معنوی، اجتماعی، فرهنگی نو هستند.

مغیثی افزود: روحانیون باید قبل از ایراد سخنرانی مطالعه کافی و وافی را در مورد مطلبی که قرار است عنوان کنند، داشته باشند.

وی جوان‌محور بودن کار روحانیون را در ماه مبارک رمضان مهم خواند و اظهار داشت: اگر شخصی روحانی بتواند تعداد بیشتری از جوانان را در پای منبرها داشته باشند قطعاً روحانی موفقی خواهد بود.

امام جمعه نهاوند بیان واقعیت‌های حوادث تاریخی و زندگینامه امامان و اهل بیت(ع) را مهم خواند و افزود: نباید مردم را با مطالب بیهوده در پای منبرها خسته کرد زیرا امروز به دلیل وجود وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌های مختلف مردم به ویژه جوانان دارای بینش روشن هستند بنابراین ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری، بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی و مبارزه با ناامیدی باید سرلوحه برنامه روحانیون باشد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول