اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌ زهرا:

حضور روحانیون در مناطق دورافتاده از برکات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا گفت: امروز حضور گسترده روحانیون در مناطق دور افتاده کشور از برکات استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور روحانیون در مناطق دورافتاده از برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، مهدی عباسی صبح امروز در آستانه سالروز تأسیس و شکل‌گیری سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه این سازمان در سال 58 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت، اظهار کرد: امام راحل همواره با درایت و هوشمندی والای خود در تمام عرصه‌ها مراقب انقلاب و دستاورد‌های ناب و ارزشی آن بوده و از آن پاسداری می‌کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا افزود: همه باید برای حفاظت و پاسداری از یادگار‌های امام راحل و نیز دستاورد‌های انقلاب اسلامی کوشا بوده و تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اشاعه و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و احکام ناب و مقدس الهی در جامعه بنیان نهاده شد، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره از توان و قوای حداکثری خویش در راستای پاسداشت ارزش‌ها و اصول اعتقادی نظام اسلامی گام برداشته و موجب اقتدار و عزت اسلامی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه امروز روحانی‌ها و مبلغان دین خدا در سراسر کشور با اشاعه سیره معصومین و بزرگان دینی در راستای تقویت مبانی و بینش‌های صحیح در بین اقشار ملت و به‌ ویژه جوانان و نوجوانان تلاش می‌کنند، عنوان‌ کرد: همگی ما وظیفه شرعی داریم که با همدلی و دغدغه فراگیر‌ عرصه‌ای بانشاط و به‌ دور از حواشی‌ نامربوط  را برای رشد و توسعه فرهنگی و دینی در کشور فراهم کنیم.

عباسی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با برنامه‌های فرهنگی و طرح‌هایی که برگزار کرده است، سبب تقویت و بقای معنوی جمهوری اسلامی شده است.

وی حضور گسترده و تمام عیار روحانیان در مناطق و روستاهای دورافتاده را از جمله برکات استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: امروز تک تک ما ایرانیان باید همواره شکرگزار حقیقی خداوند منان و بزرگ باشیم که اینگونه انقلابی را بر عموم ملت ایران ارزانی داشت و مقدمات شکست و نابودی کامل مستکبران را از سراسر عالم فراهم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی برای تحقق اهداف و چشم‌انداز‌ها در کشور تصریح کرد: قطعا تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر می‌تواند عرصه را برای جهش گسترده و همه جانبه ملت ایران مهیا کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول