اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری

بزرگترین گردهمایی روحانیون بویین زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا از برپایی بزرگترین گردهمایی روحانیون شهرستان بویین زهرا در هفته جاری خبر داد.

بزرگترین گردهمایی روحانیون بویین زهرا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی در مراسم دیدار با جمعی از روحانیون بخش رامند با بیان اینکه گردهمایی بزرگ روحانیون شهرستان بویین زهرا در هفته جاری با حضور تمام مبلغان مذهبی، روحانیون، مسئولان کانون‌های فرهنگی و متولیان دینی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته قرار است در این گردهمایی اساتید و کارشناسان مطرح کشوری به ارائه سخنرانی پیرامون موضوعات مختلف دینی و فرهنگی روز جامعه و به ویژه فضیلت‌های ماه مبارک رمضان بپردازند.

رئیس ادره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: حضور در گلزار شهدای بخش مرکزی بویین زهرا و نیز دیدار با متولیان فرهنگی در این شهرستان از حاشیه‌هایی دیگری است که برای این گردهمایی بزرگ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه لزوم بهره‌گیری از ابزار مختلف فرهنگی برای پاسخگویی به شبهات نرم و پیچیده دشمنان بسیار زیاد است، عنوان کرد: امروز این وظیفه متولیان و مسئولان فرهنگی و دینی است که با برنامه‌ریزی و انجام برنامه‌‌های کارآم زمینه را برای حضور مقتدر‌تر و با عزت‌تر نظام اسلامی در عرصه‌های دینی و اسلامی به طور کامل فراهم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تهدید‌ها و خطرات امروز دشمنان در عرصه جنگ نرم و شبیخون اعتقادی بسیار جدی و هشدار‌دهنده است، عنوان کرد: لازم است که از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای مقابله با تهاجم ضد فرهنگی و ارزشی دشمنان استفاده کرد تا استکبار و غرب در اهداف و برنامه‌های شوم خویش شکست بخورند.

عباسی لزوم همیاری دولت و نهاد‌های دیگر با مردم را برای توسعه فرهنگی بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: اگر با اتحاد و مشارکت جمعی عرصه‌ای مناسب و قوی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان فراهم شود، قطعا می‌توان به سلامت و اقتدار روز‌افزون نظام اسلامی امیدوارتر بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان خاطر‌نشان کرد: برپایی محافل دینی در مساجد و تکایا، حضور در همایش‌های مختلف فرهنگی و همچنین توزیع ویژه نامه‌های فرهنگ اسلامی از اقدامات محوری این اداره در راستای ترویج فرهنگی دینی برای جوانان بویین زهرایی بوده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول