اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

همایش توجیهی روحانیون مبلغ در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همایش بزرگ توجیهی روحانیون مبلغ، ائمه جمعه و جماعات مساجد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

همایش توجیهی روحانیون مبلغ در قزوین برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همایش بزرگ توجیهی روحانیون مبلغ، ائمه جمعه و جماعات مساجد روز سه‌شنبه ساعت 9:30 صبح با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رئیس ستاد احیای زکات و مسئولان ارشد استانی از جمله نماینده ولی‌فقیه و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش توجیهی روحانیون مبلغ، ائمه جمعه و جماعات مساجد هر سال قبل از شروع ماه مبارک رمضان و دهه نخست ماه محرم برگزار می‌شود، بیان کرد: این همایش در سال جاری با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

نظری ادامه داد: در این همایش نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس ستاد احیای زکات و مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با سخنرانی راهبردها، راهکارها، سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی فرهنگی و تبلیغی را برای روحانیون مبلغ تشریح می‌کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: روحانیون مبلغ در صورت داشتن پرسش در زمینه‌های مختلف از سخنرانان همایش فوق، سئولات خود را می‌پرسند تا بتوانند پاسخ آنها را به نحو مطلوبی دریافت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: سخنرانان همایش توجیهی روحانیون مبلغ، ائمه جمعه و جماعات مساجد نسبت به موضوع‌های مختلفی که برای اقشار مختلف جامعه نیاز به اطلاع‌رسانی است، سخنرانی و تبادل نظر می‌کنند.

توزیع بسته‌های فرهنگی بین روحانیون مبلغ

وی ابراز کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله کتاب‌های ره توشه، دقایقی با قرآن نوشته حجت‌الاسلام محسن قرائتی، زکات و بهداشت و نرم‌افزار جامع قرآنی بین روحانیون مبلغ، ائمه جمعه و جماعات مساجد از جمله اقدامات فرهنگی در این همایش توجیهی است.

نظری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی از روحانیون مبلغ، ائمه جمعه و جماعات مساجد استان قزوین خواستار این مهم هستند که اهداف هدفمند کردن یارانه‌ها، حفاظت از محیط زیست و شعار سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بین مردم اطلاع‌رسانی شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: با این اطلاع‌رسانی توسط روحانیون مبلغ، مردم با این اهداف بیشتر در جامعه آشنا شده و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول