اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

وظیفه روحانیون پیاده‌سازی برنامه‌های معنوی روح‌بخش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: وظیفه روحانیون پیاده‌سازی برنامه‌های معنوی روح بخش در جامعه است.

وظیفه روحانیون پیاده‌سازی برنامه‌های معنوی روح‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی بعد از ظهر امروز در همایش گفتمان دینی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، ضمن تبریک آغاز ماه رجب اظهار کرد: قرائت دعا و عبادت هر‌چه بیشتر خداوند متعال در این ماه سبب خیر دنیوی و اخروی برای انسان‌ها می‌شود.

وی افزود: قطعا خداوند متعال اجر و پاداش همه بندگی‌ها و عبادت‌های مسلمانان را با سعادت‌مندی آن‌ها در دنیا و آخرت می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه قرآن کریم تأکید ویژه‌ای را بر مسئله یادگیری آموزه‌ها و احکام دینی گذاشته است، بیان کرد: تقویت روحی و معنوی در کنار تقویت جسمی موجب می‌شود که انسان‌ها قرب بیشتری به خداوند متعال داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه زندگی دنیوی بسیاری از انسان‌ها را از یاد مرگ و آخرت غافل می‌کند، اضافه کرد: فطرت انسان‌ها پاک آفریده شده است، اما شیطان در مرحله عمر و زندگی با انواع دام‌ها و مکرها سعی می‌کند که انسان را از مسیر بندگی و اطاعت از معبود هستی باز دارد.

وی اشاعه برنامه‌های معنوی و اثر‌‌گذار در جامعه و در بین جوانان را جزو اولویت‌های روحانیون در جامعه دانست و تصریح کرد: قدرت معنوی همان چیزی است که در هر حال و زمانی سبب برتری بر نیروی کفر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا تلاش افراد برای دست‌یابی به زندگی سعادتمند و موفق را بسیار خوب و ارزشمند برشمرد و بیان کرد: دین مبین اسلام کامل‌ترین دین الهی است که برنامه یک زندگی ارزشمند و سعادتمند را برای انسان‌ها ترسیم کرده است.

عباسی اضافه کرد: انسان‌ها اگر برطبق دستورات و منویات قرآن کریم عمل کنند و در مسیر سفارش‌های خداوند متعال حرکت کرده، قطعا به زندگی جاودانه دست یافته و مورد رضایت اخروی خداوند متعال قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و رسانه‌های تبلیغی غرب در ترویج فرهنگ غیر دینی و غیر اسلامی در جوامع اسلامی هستند، عنوان کرد: وظیفه روحانیون و نخبگان فرهنگی کشور این است که با ایده‌پردازی و ایجاد اندیشه‌های جدید بر مبنای علوم اسلامی موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته جوانان و نوجوانان شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول