اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چلگرد تاکید کرد

ضرورت تدوین طرح جامع استقرار روحانیون در مناطق روستایی کوهرنگ

خبرگزاری فارس: امام جمعه چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ بر ضرورت تدوین طرح جامع استقرار روحانیون در مناطق روستایی تأکید کرد و گفت: نبود روحانی در بسیاری از روستاها یک خلاء فرهنگی در حوزه گسترش فرهنگ دینی و مذهبی در این شهرستان است.

ضرورت تدوین طرح جامع استقرار روحانیون در مناطق روستایی کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین مالکی بعد از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات، مسئولین ادارات و فرماندهان بسیج در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: باید در طول ماه مبارک رمضان در تمامی مساجد این شهرستان به صورت مستمر روحانی حضور داشته باشد.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: با توجه به فقر فرهنگی حاکم در این شهرستان و این که دشمنان همچنان در کمین‌اند و با حیله و مکر به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بایستی فرماندهان بسیج و مسئولان ادارات و نهادها با هوشیاری تمام زمینه‌های لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی را فراهم آورند.

وی رعایت حجاب و عفاف و کنترل خانواده‌ها بر فرزندان را از دیگر اقدامات فرهنگی موثر در جامعه دانست و گفت: راه خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی در نهادینه شدن فرهنگ ناب اسلامی در جامعه و بخصوص در بین قشر جوان است.

امام جمعه چلگرد بیان داشت: حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و هدایت صحیح این فعلیت‌ها در مسیر اهداف از پیش تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری و تعامل مجموعه مدیریتی این استان امکان‌پذیر است.

وی در ادامه بر ضرورت تدوین طرح جامع استقرار روحانیون در مناطق روستایی این شهرستان تأکید کرد و گفت: نبود روحانی در بسیاری از روستاهای این شهرستان به‌عنوان یک خلاء فرهنگی در حوزه گسترش فرهنگ دینی و مذهبی مطرح است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول