اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز:

روحانیون جوان راه نفود دشمن برای ضربه زدن به ولایت فقیه را بگیرند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: روحانیون جوان تلاش کنند نیروهای تبلیغی خوب و مفیدی باشند و با عشق و احساس مسئولیت کاری خود راه نفود دشمن برای ضربه زدن به نظام و ولایت فقیه را بگیرند.

روحانیون جوان راه نفود دشمن برای ضربه زدن به ولایت فقیه را بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسین ابراهیمی در مراسم عمامه‎گذاری 30 نفر از طلاب حوزه علمیه امام جواد (ع) شهرستان آزادشهر با بیان اینکه تشکیل حوزه‎های سفیران هدایت یک حرکت تبلیغاتی اورژانسی در حوزه دین است که به بسط و گسترش اسلام و نظام  کمک می‎کند اظهار داشت: این حوزه به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته و معظم‎له با در نظر گرفتن شرایط حساس نظام و قابلیت‎های جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‎المللی، وجود مبلغان بیشتر را در حوزه دین و شریعت لازم و ضروری دانستند.

وی تصریح کرد: تشکیل حوزه‎های علمیه سفیران هدایت به منظور آموزش روحانیون جوان و اعزام آنها به مناطق دور و نزدیک کشور به ویژه نوار مرزی که تهدیدهای فرهنگی بیشتر احساس می‎شد بوده که الحمدلله مفید و مثمرثمر هم واقع شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به عمامه‎گذاری 30 نفر از طلاب جوان شهرستان آزادشهر اذعان داشت: روحانیون جوان توجه داشته باشند که حضرت رسول (ص) عمامه‎های علما و روحانیون را به تاج فرشتگان تشبیه کرده لذا قدر لباس پیامبر رحمت (ص) را بدانید و در راستای حفظ شأن و منزلت آن کوشا باشید.

وی افزود: روحانیون جوان تلاش کنند نیروهای تبلیغی خوب و مفیدی باشند و با عشق و احساس مسئولیت کاری خود راه نفود دشمن برای ضربه زدن به نظام و ولایت فقیه را بگیرند.

ابراهیمی اضافه کرد: چیزی که در این مجلس بیش از هر چیزی بنده را خوشحال کرد حضور علمای اهل تسنن در مراسم عمامه‎گذاری علمای شیعه بود که فضای این جلسه روحانی و معنوی را نورانی‎تر کرد و انعکاس اخبار این جلسه که قطعا به گوش دشمنان اسلام و نظام و نوکران داخلی آنها می‎رسد باعث یأس و ناامیدی بیشتر آنان خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: بنده نماینده مردم شهرستانی بودم که مانند گلستان شیعه و سنی کنار هم زندگی می‎کنند لذا با ایمان به معجزه وحدتی که بارها در حوزه انتخابیه خودم علیه جریانات ریز و درشتی که قصد ضربه زدن به نظام و ولایت فقیه را داشتند تجربه کرده‎ام به شما مردم فهیم، مؤمن، انقلابی و با شعور گلستان آفرین می‎گویم و انتظار دارم دامنه این وحدت روزبه‌روز بیشتر شود و باعث اقتدار و افتخار بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‎المللی شود.

ابراهیمی متذکر شد: دشمن با طرح و برنامه وارد شده و برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان وهابیت را در بین اهل تسنن و بهاییت را در بین اهل تشییع تبلیغ می‎کند و سعی دارد ما را از هدفی که پیشرو داریم و در نتیجه دین الهی اسلام که به دنبال آن هستیم دور کند لذا با هوشیاری از رواج فرقه‎های دروغین و شیطانی جلوگیری و به بسط و گسترش ارزش‎های اسلامی بپردازیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول