اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی و فرهنگی سازمان تبلیغات استان بوشهر خبر داد

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مداحان و روحانیون در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات استان بوشهر از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مداحان و روحانیون در استان بوشهر خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مداحان و روحانیون در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد بعد از ظهر امروز در بازدید از مراکز فرهنگی و تبلیغی در سعدآباد اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی فرهنگی وظیفه سنگینی در اشاعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی دارد که تاکنون موفق عمل کرده است.

وی افزود: افزایش کیفیت برنامه‌های دینی و مذهبی در دستور کار این سازمان قرار دارد و از تمام توان و پتانسیل موجود برای این مهم استفاده می‌کنیم.

معاون سازمان تبلیغات استان بوشهر از حمایت تبلیغات اسلامی بوشهر از پژوهش‌های فرهنگی دینی خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته تحقیقات دینی و پژوهش‌های ارزشمند و کاربردی داشتیم و این طرح‌ها مورد حمایت مادی و معنوی تبلیغات اسلامی قرار گرفتند.

عظیمی‌فرد تصریح کرد: طرح‌های پژوهشی "آسیب‌شناسی رابطه بین نسلی در استان"، "موردسنجی برنامه‌ریزی فرهنگی در استان"، "دین و سرمایه اجتماعی استان" از جمله طرح‌هایی است که با حمایت این سازمان اجرایی شد.

وی افزود: در سال جاری نیز این روند تداوم خواهد داشت و از تمام ظرفیت موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

این مسئول گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه‌های هدف شامل مداحان، ائمه جماعات، مسئولین تشکل‌های مذهبی، روحانیون مستقر و مبلغات نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری است.

عظیمی‌فرد بیان کرد: طی یکسال اخیر در برپایی گفتمان‌های دینی و کرسی‌های آزاداندیشی نیز به موفقیت خوبی رسیده‌ایم.

وی اذعان داشت: برگزاری گفتمان‌های دینی در دانشگاه 45 مورد، مساجد 200 مورد و مدارس 850 مورد از اقدامات این معاونت در بخش واحد آموزش و پژوهش است که در یکسال اخیر اجرایی شده است.

عظیمی‌فرد خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم برنامه‌های مذهبی مورد توجه جوانان قرار گیرند باید کیفیت برنامه‌ها را بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول