اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

روحانیون از ظرفیت رمضان برای خنثی‌سازی توطئه‌ها بهره برند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: روحانیون از ظرفیت‌هایی چون ماه مبارک رمضان برای ترغیب و تشویق جوانان به سوی دین و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان استفاده کنند.

روحانیون از ظرفیت رمضان برای خنثی‌سازی توطئه‌ها بهره برند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا بعد از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه، جماعات و هیئت امناء مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه بهار با اشاره به توطئه‌های دشمن در طول سال برای انحراف جوانان اظهار داشت: دشمن یک سال تلاش می‌کند که با صرف هزینه‌های زیاد جوانان ما را منحرف کند اما روحانیون با استفاده از ظرفیت‌های ماه رمضان، محرم و به خصوص شب‌های قدر و شب عاشورا می‌توانند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب و جوانان را به سمت دین مشتاق سازند.

وی تقوا و تهذیب نفس را یکی از عوامل مهم تأثیرگذار و با نشاط در تبلیغ دانست و تصریح کرد: اگر مبلغ کار را برای رضای خدا انجام دهد و تقوای لازم را رعایت کند قطعاً کلامش نافذ خواهد بود.

امام جمعه بهار با بیان اینکه امروز مساجد باید همچون صدر اسلام در محور برنامه‌ها قرار داشته باشند، تصریح کرد: ستاد انسجام با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و راهبرد مسجدمحوری در جامعه شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون و ائمه جماعات باید برای تعمیق فرهنگ بسیجی در مساجد و در میان نسل جوان و نوجوان کشورمان همت و تلاش مضاعف داشته باشند تا آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه حکمفرما شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز گفت: امروز مأموریت مهم بسیج طرح شجره صالحین و احیای امر به معروف و نهی ار منکر است و باید روحانیون اعتقادات، ایمان و تفکر جوانان را تقویت کنند چراکه بیش از 2 هزار و 200 شبکه علیه نظام اسلامی فعال هستند.

مجتبی حسینی عزت و عظمت ایران را به برکت روحانیون دانست و اظهار داشت: امروز روحانیون فرماندهان مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

وی در پایان سخنانش افزود: تهاجم فرهنگی دشمن بسیار گسترده است که با وجود روحانیون می‌توانیم توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول