اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه در مازندران:

روحانیون همواره نقش بیدارکنندگی جامعه برعهده دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه در شهرستان سوادکوه گفت: روحانیون همواره نقش بیدارکنندگی در جامعه را برعهده داشتند و خود نیز در میان میدان بوده‌اند.

روحانیون همواره نقش بیدارکنندگی جامعه برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، دهمین یادواره 17 تن از شهدای طلبه و روحانی سوادکوه صبح امروز در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه و رئیس ستاد یادواره شهدای روحانی شهرستان سوادکوه در دهمین یادواره 17 تن از شهدای طلبه و روحانی شهرستان سوادکوه که با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد، گفت: شهدا مشعل‌داران هدایت ما برای دوری از افراط و تفریط هستند و ما را در جمع اعتدالیون قرار دادند.

رئیس ستاد یادواره شهدای روحانی شهرستان سوادکوه به نقش امام راحل و مقام معظم رهبری در عزتمندی ملت ایران اشاره کرد و افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری با تدابیر خود ما را از بن‌بست جهانخواران به کشتی نجات و رستگاری سوق دادند.

وی با اشاره به فرازهایی از دعای شعبانیه خاطرنشان کرد: دوری از افراط و تفریط و اجرای دستورات الهی برای کسب سعادت دنیوی و اخروی در دعای شعبانیه مورد توجه قرار گرفته است.

مهدوی به سی و یکمین سالگرد شهادت شهید عبدالوهاب قاسمی و دهمین یادواره شهدای روحانی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: روحانیون همواره نقش بیدار کنندگی در جامعه را برعهده داشتند و خود نیز در میان میدان بوده‌اند.

در ادامه این مراسم از 17 روحانی و طلبه شهید سوادکوه آیت الله عبدالوهاب قاسمی، محمدصادق قاسمی، سید اسماعیل طباطبایی، نظام‌علی قلی‌نژاد، میکائیل فضلی، وحید محسنی، حسین بقایی، خشنود انوشا، داوود صادقی، ربیع قلی نژاد، یدالله رسولی، ابوالحسن افشار، اسماعیل گلزاده، احمد بابایی، عمران قربانی، پاریاو فلاح و حسین محمدنژاد تقدیر شد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول