اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کرج:

آمادگی اعزام روحانیون به روستاها را داریم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کرج گفت: آمادگی اعزام روحانیون به روستاها این شهرستان را داریم.

آمادگی اعزام روحانیون به روستاها را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی مجد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از چهارمین خانه عالم در بخش آسارای کرج اظهار داشت: ترویج فرهنگ دینی و مذهبی با راه‌اندازی از این خانه‌ها دو چندان می‌شود.

وی ادامه داد: این خانه عالم در روستای نسای این بخش به بهره‌برداری رسیده است و گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف تبلیغی و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی دارد.

این مسئول گفت: در این راستا ساکنان این بخش همچنین می‌توانند سؤالات دینی و شرعی خود را نیز از روحانی مستقر در این خانه جویا شوند.

در ادامه این مراسم همچنین بخشدار آسارا نیز طی سخنانی اظهار داشت: ساخت این خانه از شهریور سال گذشته آغاز شد و با مشارکت خیران به بهره‌برداری رسیده است.

محسن محمدی سیرایی تأکید کرد: احداث این خانه به منظور رفع نیازهای مذهبی مردم در این منطقه بسیار ضروری به شمار می‌رفت که امروز شاهد بهره‌برداری از خانه عالم در بخش آسارا هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سه خانه عالم در روستاهای این بخش احداث شده افزود: با توجه به برآوردهای انجام شده آسارا به هشت خانه عالم دیگر نیاز دارد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول