اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا:

مساجد محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا گفت: مساجد باید محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرند.

مساجد محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الله غلامی در همایش بزرگ مسجدمحوری که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا برگزار شد با بیان اینکه مساجد باید محور کار‌ها و برنامه‌های فرهنگی کشور قرار گیرند، اظهار کرد: مساجد و تکایا در حقیقت امر پایگاه‌های اعتقادی مسلمانان و به‌ویژه شیعیان در برابر سیل تهاجم و طرح‌های ضد‌اسلامی غرب بوده و در این راستا باید هر‌چه بیشتر تقویت شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا افزود: باید تلاش کرد که با همت و اراده‌ای قوی زمینه برای تحقق تمام اهداف نظام اسلامی در عرصه فرهنگی و دینی فراهم شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) تا‌کنون با سازمان‌های مرتبط با امور مساجد در سطح کلام منعقد کرده است، عنوان کرد: این تفاهم‌نامه و ارتباطات ایجاد شده با هدف احیای سنت‌های حسنه الهی و به‌ویژه زکات و پویایی آن در بین مساجد بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه این طرح به طور کامل با محوریت امام جماعات و تعامل و همکاری بین عموم خیران در سطح کشور به مرحله اجرا در می‌آید، تصریح کرد: تمام مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان محلات مختلف می‌توانند با حضور و مشارکت در این طرح بزرگ و ماندگار سبب بقای هر‌چه بیشتر فرهنگ زکات و انفاق در جامعه اسلامی شوند.

غلامی با بیان اینکه هر‌یک از ظرفیت‌های کمیته امداد و سازمان رسیدگی به امور مساجد در این طرح وظایف مشخصی و دقیق را بر‌عهده خود گرفته‌اند، بیان کرد: یکی از تعهدات بسیار جدی کمیته امداد امام خمینی (ره) بسترسازی و اطلاع‌رسانی گسترده برای حضور مردم و به‌ویژه جوانان در این طرح است.

وی با بیان اینکه تبلیغات این طرح قرار است به صورت استانی و همچنین بر‌اساس میزان نیاز مساجد و اماکن مذهبی انجام شود، عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که در این شهرستان تاکنون صورت گرفته است، امیدواریم که زمینه برای حضور تمام شهروندان در این طرح بزرگ مشارکتی فراهم شده و محرومان و مستمندان بویین‌زهرایی طعم شیرین کمک‌رسانی را بچشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول