اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

طرح مسجد محوری در 50 درصد مساجد ابهر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح مسجد محوری در 50 درصد از مساجد شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

طرح مسجد محوری در 50 درصد مساجد ابهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز درجلسه تبیین طرح مسجد محوری در شهرستان ابهر با اشاره به اینکه شهرستان‌ها زنجیره پایانی برنامه‌های کمیته امداد هستند، اضافه کرد: اگر برنامه‌های ابلاغی در شهرستان‌ها به صورت کامل اجرا شود، یک برنامه کامل موفق و اجرا شده خواهیم داشت.

رضا حسنلو در ادامه با تاکید بر همکاری امدادگران در رویکرد جدید امداد اضافه کرد: همکاری در اجرای طرح‌ها موجب بهتر اجرا شدن طرح‌ها می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از وظایف حوزه مشارکت کمیته امداد افزود: حوزه مشارکت‌های مردم وظیفه درآمد زایی و کسب اعتبارات لازم را به عهده دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه معاونت مشارکت‌های مردمی نماد واقعی یک نهاد مردمی است،اضافه کرد: ماهیت این حوزه با سایر حوزه‌ها متفاوت است، چرا که مشارکت با قلوب مردم سر و کار دارد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد از زمان آغاز به کار این نهاد اضافه کرد: دهه نخست کار امداد طرح صدقات، دهه دوم طرح اکرام، دهه سوم زکات و دهه چهارم دهه توسعه شبکه‌های مردمی، مسجد محوری و سپردن کار به دست خود مردم است.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس ستاد زکات استان زنجان اظهار کرد: بزرگترین سرمایه کمیته امداد اعتماد مردم به این نهاد است.

حجت‌الاسلام جباری با اشاره به شفاف‌سازی خدمات کمیته امداد برای مردم اضافه کرد: کار در امداد حرکت در سیره اهل بیت (ع) است و اگر بتوانیم این حساسیت را درک کنیم می‌توانیم درک صحیحی از کار امداد داشته باشیم.

رئیس اداره زکات استان زنجان همچنین با تاکید بر حفظ آبروی مددجویان و خانوارهای زیر پوشش این نهاد اضافه کرد: حفظ عزت نفس و کرامات انسانی مددجویان باید در سر لوحه کار امدادگران باشد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مسجد محوری اضافه کرد: مسجد محوری نسخه شفا بخشی است که با انجام آن ضمن رونق بخشی به مساجد و مدیریت صحیح مساجد به دست روحانیت و در نهایت انجام کار به وسیله خود مردم است که موجب رفع محرومیت از جامعه می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر بر تلاش همکاران امدادگر در زمینه بالا بردن سطح خدمات به محرومان و بهره‌مندی کامل خیران و محرومان از برکات این ماه تاکید کرد.

لازم به ذکر است، توزیع جیره خشک در بین خانواده‌های نیازمند، تهیه گزارش تصویری از اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان، انجام تبلیغات لازم به مردم در زمینه طرح‌های اجرایی کمیته امداد، همکاری با دادگستری و ستاد دیه در زمینه برگزاری جشن گلریزان، اجرای طرح مسجد محوری در 50 درصد از مساجد شهرستان ابهر، دیدار از خانواده‌های زیر پوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنة، حامی‌یابی در بحث طرح اکرام و محسنین نیز از موارد مطروحه در این جلسه و مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول