اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

برگزاری طرح رحمت در 350 مسجد استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان از برگزاری طرح رحمت در 353 مسجد استان زنجان خبر داد.

برگزاری طرح رحمت در 350 مسجد استان زنجان

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان طرح رحمت در مساجد مختلف استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح رحمت از سوی نیروی انتظامی با قوت تمام اجرا می‌شود، افزود: این طرح به منظور آگاه سازی مردم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت آگاه سازی جامعه در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: کارشناسان، فرماندهان، معاونان و رؤسای کلانتری‌های مختلف نیروی انتظامی با حضور در مناطق مختلف استان سخنرانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آگاه سازی مردم در زمینه برنامه‌های اجتماعی از برنامه سخنرانان در مساجد استان است، افزود: این افراد با حضور در مساجد انتظارات مردم از پلیس را به حد تعادل می‌رسانند.

موسوی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های نیروی انتظامی است، افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از دیگر اهداف این برنامه است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای خود کنترلی بیشتر خاطرنشان کرد: باید خود کنترلی در جامعه به نحوی پایه‌ریزی شود که خانواده‌ها و افراد جامعه به این باور برسند که کوتاهی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب ایجاد پلیدی‌ها می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت اشاعه و ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه تاکید کرد و افزود: برگزاری مسابقه و اهدای هدیه از برنامه‌های ماه رمضان نیروی انتظامی در مساجد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول