اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان:

80 مسجد بهبهان غبارروبی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان گفت: در استقبال از ماه مبارک رمضان، 80 مسجد از مساجد شهرستان بهبهان برای این ماه عظیم غبارروبی و آماده شدند.

80 مسجد بهبهان غبارروبی شدند

حجت‌الاسلام حمید برازش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: مساجد خانه‌های خدا بوده و احترام، بزرگداشت‌ و تلاش در راه پاکیزگی و آبادانی آنها از نشانه‌های ایمان به خداوند متعال است.

وی افزود: همه باید مساجد را پاکیزه کرده و برای ورود به ماه مهمانی خداوند آماده کنیم و در کنار آن غبارهای قلب و روح خود را نیز زدوده و آماده حاضر شدن به سفره رحمت الهی شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان با بیان اینکه این شهرستان بالغ بر 280 مسجد دارد، افزود: از روزهای گذشته و با یاری مردم مؤمن بهبهان، 80 مسجد این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد تا برای ماه رمضان آماده باشند.

این مسئول تصریح کرد: پاکیزگی و نظم مساجد باعث فراهم شدن زمینه‌های آرامش مردم شده و مؤمنان با آرامش و آسودگی در خانه‌های خدا به عبادت معبود خود می‌پردازند.

برازش خاطرنشان کرد: ما باید این فرهنگ پاکیزه کردن و عطرافشانی مساجد را در تمام طول سال نهادینه کرده و آن را تنها مختص هفته آخر ماه شعبان ندانیم.

وی ادامه داد: هر یک از نمازگزارانی که در ایام سال به مسجد می‌روند، باید با دیدن کوچک‌ترین غباری بر روی پیکره این فضاهای مقدس، دست به کار شده و آنها را پاک کند زیرا این عمل خود نوعی احترام گذاشتن به خانه خدا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان در پایان اذعان داشت: مردم ولایتمدار و مؤمن بهبهان نیز در این امر بزرگ غبارروبی و عطرافشانی مساجد همکاری بسیار خوبی داشته و فعالانه در این فضاها حاضر شده و به دور از هرگونه هوای دنیوی به غبارروبی مساجد پرداختند که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول