اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت دانشجویان اردوهای جهادی

50 مسجد نرماشیر غبارروبی می‌شود‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان با شرکت دانشجویان اردوهای جهادی بیش از 50 مسجد‌ در شهرستان نرماشیر و بخش روداب عطرافشانی و غبارروبی می‌شود.

50 مسجد نرماشیر غبارروبی می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد غبارروبی مساجد شهرستان اظهار داشت: از آن جا که ماه مبارک رمضان از فرصت‌های خوب تربیت انسان و مساجد بهترین مکان برای تربیت انسان ها است، لذا غبارروبی و عطرافشانی مساجد قبل از ماه مبارک رمضان امری ضروری است.

وی افزود: باید از زمان و مکان به بهترین شکل در تربیت انسان‌ها استفاده کرد و مکان مناسب و تمیز در ایجاد فضای معنوی نقش بسیار مؤثری دارد.

امام جمعه نرماشیر عنوان کرد: امروز در کشور غباروبی و عطر‌افشانی مساجد نهادینه شده است. 

ایران‌نژاد خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان به سمت فضای معنوی تمیز و عطرافشانی شده میل و کشش بهتری دارند و خاطرات پاک و زیبایی را در ذهن خود ثبت می‌کنند.  

امام جمعه نرماشیر ابراز داشت: بعد از فراهم کردن فضای تمیز معنوی‌، نیروی انسانی لازم برای جذب جوانان و نوجوانان است‌ که از روحانیانی که در ارتباط با این قشر از مهارت لازم برخوردار هستند، دعوت می‌شود.

ایران‌نژاد حضور جوانان عضو گروه‌های جهادی را در شهرستان از ظرفیت‌های سال جاری برای غبارروبی مساجد دانست و پیشنهاد کرد که تهیه بروشور و نرم‌افزار‌های جذاب و توزیع در بین مردم می‌تواند زمینه حضور حداکثری را هم در مراسم غبارروبی و هم ایام ماه مبارک رمضان فراهم کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول