اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نکوداشت مساجد

800 مسجد در چهارمحال و بختیاری غبارروبی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 800 مسجد در این استان با مشارکت مردمی برای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی می‌شود.

800 مسجد در چهارمحال و بختیاری غبارروبی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید محمد میربد بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همزمان با دهه نکوداشت مساجد، سنت حسنه غبارروبی و عطرافشانی در مساجد، حسینیه‌ها، نمازخانه‌های ادارات و مجتمع‌های بین راهی تا پایان ماه شعبان انجام می‌شود.

وی با اشاره به سفارش قرآن کریم درباره پاکیزگی مساجد افزود: حفظ و پاکیزگی مساجد به عنوان مقدس‌ترین مکان عبادی، بزرگداشت ارزش‌های دینی و اسلامی است.

میربد مسجد را خانه امن الهی توصیف کرد و گفت: مسجد اصلی‌ترین محل تبلیغ دین و آموزش مفاهیم والای اسلامی و الهی است و باید برای حفظ جایگاه ویژه مسجد در ترویج فرهنگ دینی از فرصت‌های مهمی همچون ماه رمضان به بهترین شیوه استفاده کرد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به برگزاری جلسات محوری جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری یک جلسه محوری جزءخوانی همراه با تفسیر قرآن در هر شهرستان انجام شده است.

وی یادآور شد: به منظور ایجاد زمینه جذب مشارکت جوانان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان، اعتکاف دانش‌آموزی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول