اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

پخش مستند « بچه‌های مسجد ما » از شبکه 3

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مستند «بچه‌های مسجد ما» با موضوع ارتباط معنوی و تنگاتنگ بسیج و مسجد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پخش مستند « بچه‌های مسجد ما » از شبکه 3

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه در حاشیه ساخت آخرین قسمت این مستند از فعالیت‌های پایگاه نمونه شاهد استان قم گفت: مستند «بچه‌های مسجد ما» در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما و از شبکه‌های استانی در کشور پخش می‌شود.

محمدعلی مردانی افزود: این مجموعه زیر نظر سازمان بسیج مستضعفین و به سفارش سازمان بسیج مساجد و محلات از اردیبهشت ماه در استان‌های تهران، فارس، خراسان رضوی، البرز، سمنان، مازندران، آذربایجان شرقی و اصفهان آغاز شده و با ساخت مستند پایگاه نمونه شاهد استان قم به اتمام رسید.

وی به تصویر کشیدن پایگاه‌های نمونه و نشر و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و همکاری‌های بسیجیان با مساجد را هدف اصلی ساخت این مستند عنوان کرد و گفت: معرفی پایگاه‌ها با محوریت فعالیت و حضور در مساجد، رابطه مسئولان پایگاه‌های بسیج با هیئت امنا، به تصویر کشیدن تشکیل کلاس‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی از سوی بسیج در مساجد از سایر اهداف ساخت این مستند است.

مردانی همچنین از دیگر اقدامات مهم و قابل ارائه در این مستند را حضور پرشور حلقه‌های شجره طیبه صالحین با حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در مسجد ذکر کرد.

این کارگردان مستندساز در ادامه ضمن تشریح جزئیات مستند «بچه‌های مسجد ما» گفت: در تیتراژ ابتدایی به سه نسل از بچه‌های مسجدی پرداخته شده که نسل اول را جوانان مبارز در صحنه انقلاب اسلامی، نسل دوم رزمندگان دوران پر افتخار دفاع مقدس و نسل سوم را جوانان فعال در عرصه‌های سازندگی، فناوری و خودکفایی تشکیل داده‌اند.

وی اظهار کرد: تیتراژ پایانی هر یک از قسمت‌های این مجموعه شامل نمایش تصاویری از حماسه مردم قهرمان ایران در 9 دی و پخش گزیده‌ای از سخنان مقام معظم رهبری است.

مجموعه مستند «بچه‌های مسجد ما» در 30 قسمت 15 دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه سه سیما و شبکه‌های استانی پخش می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول