اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان خبر داد

غبارروبی 150 مسجد در آبادان برای پیشوازی ماه رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از غبارروبی 150 مسجد در آستانه ماه مبارک رمضان در آبادان خبر داد.

غبارروبی 150 مسجد در آبادان برای پیشوازی ماه رمضان

حجت السلام موسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت الهی برای همه مؤمنانی است که با خلوص نیت و اخلاص دل به استقبال ماه رمضان می‌روند.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی آبادان با همکاری شهروندان غبارروبی 150 مسجد در سراسر آبادان را در نیمه پایانی ماه شعبان در دستور کار این اداره دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مساجد در ماه رمضان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با دعوت از 60 طلبه شهر قم و 40 طلبه از آبادان محافل و جلسات انس با قرآن کریم ویژه ماه رمضان را برگزار می‌کند.

وی افزود: دراین میان بعضی از مساجد و مؤسسات قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی به برپایی جلسات اختصاصی‌تر در حوزه علوم قرآنی مانند لحن صوت، تفسیر و مفاهیم قرآنی پرداخته و روزه‌داران قبل و بعد از اذان مغرب در این جلسات شرکت می‌کنند.

مدنی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی آبادان 50 مسجد در شهر را برای ارائه برنامه‌های محوری در حوزه فرهنگی اختصاص داده که این تعداد در حوزه تخصصی برنامه‌های قرآنی وارد نمی‌شوند و تنها به بیان احکام توسط طلاب می‌پردازند.

این مقام مسئول در پایان افزود: اوج برنامه‌‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در شب‌های لیالی قدر است که روزه‌دارن برای نزدیکی هرچه بیشتر با خداوند متعال دل و جان خود را آماده ارتباط بیشتر با خالق هستی می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول