اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

رضایت 90 درصدی زائران از خدمات مسجد جمکران در نیمه شعبان

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: نظرسنجی‌های صورت گرفته از زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان نشان می‌دهد، آنها از خدمات ارائه شده رضایت بیش از 90 درصدی داشته‌اند.

رضایت 90 درصدی زائران از خدمات مسجد جمکران در نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری در همایش تجلیل از خادمین نیمه شعبان که به همت شهرداری قم و با حضور سازمان‌های مختلف استان در صحن نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه باید از خداوند تشکر کرد که توفیق خدمتگزاری به زائران کریمه اهل‌بیت(ع) را نصیب مدیران استان کرده است اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان توفیق شد تا میزبان بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر از عاشقان اهل‌بیت(ع) و امام زمان(عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه نظرسنجی‌های صورت گرفته از زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان نشان می‌دهد آنها رضایت بیش از 90 درصدی داشته‌اند تصریح کرد: این موفقیت از برکت خدمت خالصانه است.

شهردار قم با تاکید بر اینکه مدیران استان خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) را برای خود توفیق می‌دانند اضافه کرد: عملکرد نهادهای استان در ایام نیمه شعبان به دلیل اراده و نیت خالصانه آنها بود نه به دلیل صرف مسئولیت و وظیفه.

دلبری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجموعه ادارات استان در خدمت‌رسانی باید همدلی و همراهی داشته باشند خاطر نشان کرد: اکنون این همدلی در مدیران استان به‌وجود آمده و تمام مدیران استان افتخار می‌کنند در این شهر خدمت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای خدمت به زائران شهر اهل‌بیت(ع) آمادگی داشته و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد، اظهار کرد: عملکرد راهنمایی و رانندگی استان بسیار جای تقدیر داشت و خوشبختانه در حوزه ترافیک کار عظیمی صورت گرفت و روان‌سازی خوبی را در خیابان‌های شهر و اطراف مسجد مقدس جمکران شاهد بودیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه در حوزه خدمات شهری خدمات خوبی ارائه شد تصریح کرد: در حوزه عمرانی اطراف مسجد مقدس جمکران نیز فعالیت‌های قابل توجهی رخ داد.

دلبری اظهار کرد: در حوزه نظافت شهری و زیباسازی معابر شاهد اقدامات خوبی از مجموعه مدیریت شهری بودیم.

وی با تاکید بر اینکه تجربه بزرگان با نشاط جوانان کارهای بزرگ را رقم می‌زند اضافه کرد: البته هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما با همت مدیران استان این فاصله جبران خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول