اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال از ماه رمضان در خوزستان

110 مسجد شوش غبار روبی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش از غبارروبی 110 باب مسجد این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده است.

110 مسجد شوش غبار روبی می‌شوند

حجت‌الاسلام علی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: غبار روبی مساجد از هفته گذشته در شهرستان شوش آغاز شد و قرار است در این طرح به کمک مردم بیش از 110 باب مسجد غبار روبی و عطر افشانی شده و برای پذیرایی از مردم در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود.

وی افزود: آماده‌سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان از دو هفته پیش آغاز شد و برای برگزاری محافل انس با قرآن در این شهرستان در حال رایزنی هستیم.

این مسئول فرهنگی در شهرستان شوش مساجد را بهترین جایگاه برای تقرب الهی توصیف کرد و گفت: مسجد محلی برای آرامش و عبادت است و باید با پاکیزگی و مرتب بودن مساجد در فراهم آوردن شرایطی برای آرامش نمازگزاران تلاش کنیم.

سپهوند با تأکید بر اجرای مراسم غبارروبی مساجد در این شهرستان گفت: این آیین یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که سازمان تبلیغات اسلامی هر ساله در دهه آخر ماه شعبان به آن اقدام می‌کند

وی افزود: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در زمینه احیای نقش و جایگاه مساجد مهم‌ترین هدف برگزاری این دهه است که در خلال آن به نظافت، بهداشت، بازسازی و نوسازی مساجد نیز توجه می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوش با اشاره به همکاری مردم برای این امر خداپسندانه خاطرنشان کرد: مردم در غبار روبی و عطر افشانی مساجد و اماکن متبرکه همکاری بسیار فعالی دارند و اهداف از پیش تعیین شده همگی قابل دسترسی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول