اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

بیداری اسلامی مقدمات ظهور را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: بیداری اسلامی مقدمات ظهور حضرت ولیعصر (عج) را فراهم می‌کند.

بیداری اسلامی مقدمات ظهور را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه شهر الوند که در مسجد حضرت‌ ابوالفضل‌ (ع) این شهر برگزار‌ شد، با اشاره به بیداری اسلامی برخی از کشورها، منشأ این حرکت اسلامی را خون‌ شهدای ایران اسلامی به برکت اندیشه‌های امام‌ حسین‌ (ع) دانست و اظهار کرد: افزایش و گسترش این بیداری‌ها در جهان موجب ظهور نزدیک‌تر امام‌ زمان‌ (عج) می‌شود.

وی با بیان ویژگی‌های حکومت حضرت‌ مهدی‌ (عج) عنوان کرد: در زمان ظهور حضرت صاحب‌ الزمان‌ (عج)، تنها یک دین باقی‌ خواهد‌ ماند و آن هم اسلام ناب‌ محمدی است.

وی از کامل‌ شدن تمام عقل‌ها در زمان ظهور حضرت ولیعصر (عج) خبر‌ داد و گفت: به واسطه‌ برتری علمی این بزرگوار، تمام دانشمندان ایشان را شایسته‌ ولایت می‌دانند.

امام‌ جمعه شهر الوند ضمن تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن ماه‌ مبارک‌ رمضان، بیان‌کرد: تمام مسلمانان به میهمانی‌ خدا در این ماه دعوت‌ شده و در‌ این‌ ماه تقوای الهی مضاعف می‌شود، رزق و روزی مؤمنان به واسطه تقوایشان افزایش می‌یابد.

وی افزود: هرکس در این ماه کار خیر انجام‌ دهد، خداوند او را هفتاد بلا محافظت می‌کند.

عادل‌پور خاطرنشان کرد: در‌ این ماه‌ مبارک، اغنیا بیشتر به نیازمندان کمک کرده و آنان را به سفره‌های افطار خویش دعوت‌ کنند.

وی در خاتمه در‌ خصوص افرادی که روزه‌ گرفتن برایشان مشکل است، تصریح کرد: اگر کسی نمی‌تواند در این ماه روزه بگیرد، حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ‌ کرده و در ملأ‌عام روزه‌خواری نکند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول