اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان آوج:

حکومت فاسد وهابیان نمی‌تواند در برابر بیداری اسلامی ایستادگی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج گفت: حکومت وهاب فاسد و طغیان‌گر به هیچ عنوان نمی‌توانند در برابر موج عظیم و قوی خیزش ملت‌های مسلمان تاب آورده و ایستادگی کند.

حکومت فاسد وهابیان نمی‌تواند در برابر بیداری اسلامی ایستادگی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آوج در مصلی نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و همچنین روز جوان اظهار کرد: نشاط و تعالی چشمگیر جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی امروز مانند خاری در چشم مستکبران و دسیسه‌چینان فرو رفته و آنان را در اهداف و مقاصد پلیدشان به مرحله شکست و ناامیدی کشانده است.

امام جمعه شهرستان آوج با بیان اینکه داشتن ایمان، نیرو، امید فراوان و نیز انگیزه زیاد از ویژگی‌های مهم و بسیار شاخص جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی است، افزود: مسئولان باید با توجه و حمایت‌های ویژه‌تر به مسائل و مشکلات مربوط به این قشر از جامعه زمینه را برای اقتدار و عزت هر چه بیشتر در کشور فراهم کرده و موجب تعالی و رشد اخلاقی جوانان شوند.

وی منویات مقام معظم رهبری پیرامون جوانان را شاخصی همیشگی برای جوانان کشور عنوان و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره نگاه و توجه بسیار ویژه و مغتنمی را به مسئله جوانان از ابتدا داشته و همواره نیز آحاد گسترده جوانان را به سه اصل تحصیل، تهذیب و ورزش سفارش و نصیحت کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به لزوم هر چه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن جشن‌های شعبانیه در کشور عنوان کرد: همه باید با حضور در مراسمات و جشن‌های مختلفی که در سراسر کشور برگزار می‌شود ارادت و عشق خود را به ساحت پر خیر و برکت ائمه اطهار (ع) نشان داده و از همین باب موجب سعادت و رستگاری برای خویش و افراد دیگر جامعه شویم.

هاشمی با بیان اینکه انتظار فرج همواره در طول تاریخ موجب قدرت، عظمت و افزایش روحیه بینش‌ مسلمانان و تشیع بوده است، اضافه کرد: مسلمانان امروز در سرتاسر جهان با الگوگیری از پیشوایان دینی و مراجع بزرگوار با قدرت هرچه تمام تر در مسیر اقتدار و عزت‌آفرینی حرکت کرده و مقاصد شوم فتنه‌انگیزان را نابود می‌کنند.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور اسلام‌گرا در کشور مصر و لزوم اتحاد میان مردم مصر تصریح کرد: امروز خیزش ملت‌های مسلمان به ویژه در کشور‌های نظیر مصر و لیبی نشان ‌هنده این است که اسلام حقیقی و ناب محمدی به سرعت در جهان در حال گسترش بوده و حکومت وهاب فاسد و طغیان‌گر نیز به هیچ عنوان نمی‌توانند در برابر این موج عظیم و قوی تاب آورده و ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول