اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چناران:

بیداری اسلامی با انقلاب اسلامی ایران گره خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت چناران گفت: جنبش‌های بیداری اسلامی با انقلاب اسلامی ایران گره خورده است.

بیداری اسلامی با انقلاب اسلامی ایران گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام ابراهیم صابر ظهر امروز با اشاره به همایش زنان و بیداری اسلامی افزود: حضور بانوان فعال اجتماعی و سیاسی کشورهای مسلمان در ایران حضور زیبنده و اثرگذار دارد.

امام جمعه موقت چناران اظهار کرد: دنیای استکبار همواره خواهان تفرقه و جدایی بین مسلمانان با راه‌اندازی پان ترکیسم و پان عربیسم بوده است.

وی اضافه کرد: ایجاد مکاتب دینی انحرافی و عرفان‌های نوظهور و ایجاد اختلافات شیعه و سنی از دیگر راه‌های ادامه حاکمیت استکبار بر مسلمانان است.

صابر گفت: مسلمانان باید به دور از بحث شیعه و سنی به دفاع از اسلام بپردازند.

وی همچنین با اشاره به دیدگاه‌های دنیای غرب و اسلام به زن افزود: در دنیای غرب زن با محدود شدن در حوزه لذات حیوانی و بهره‌وری اقتصادی تحقیر شده است.

خطیب جمعه چناران همچنین در بخشی دیگر از فرازهای نماز جمعه این هفته شهر چناران گفت: خدمات دولت خدمتگزار برکسی پوشیده نیست اما با توجه به نزدیکی ماه رمضان چه خوب است دولت برای محرومان جامعه بسته مواد غذایی با شرایط ویژه اعلام نماید.

صابر افزود: با توجه به هزینه‌های گزاف و علی رغم توزیع یارانه ماهانه محرومان جامعه در ماه مبارک رمضان همچنان نیازمند توجه دولت هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در ماه رمضان اگر مسئولان و خویشان خود را بر سر سفره های افطار خویشس دعوت نکنند مرتکب خطایی نشده‌اند اما اگر محرومین را درنیابند مرتکب خطا شده‌اند.

اتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول