اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد

حضور فنی و حرفه‌ای همدان در اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در بخش نمایشگاهی اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی که در 20 و 21 تیرماه در تهران برگزار می‌شود، حضور دارد.

حضور فنی و حرفه‌ای همدان در اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی

سید مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: زنان ایرانی در عرصه‌های شغلی و اجتماعی حضور گسترده‌‌ای دارند و باید از ظرفیت شایسته و توانمندی‌های زنان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

وی با تأکید بر ‌نقش‌آفرینی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و انقلابی زنان در حرکت بیداری اسلامی افزود: به برکت انقلاب اسلامی ارزش و جایگاه زنان در جامعه ایرانی بسیار پراهمیت و چشمگیر است و این جایگاه و توانمندی زنان ایرانی به دیگر کشورها نیز باید نشان داده شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به انتخاب دو استان همدان و هرمزگان برای حضور در اجلاس بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی ادامه داد: حضور اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در این اجلاس فرصت ارزشمندی برای نمایش توانمندی‌ها، دستاوردها و خلاقیت مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان به خصوص بانوان این اداره کل است که باید مغتنم شمرده شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای همدان با عرضه محصولات کارگاه‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، سفال و معرق چوب در بخش نمایشگاهی این اجلاس حضور دارد.

باقری در پایان سخنانش اظهار داشت: همایش بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی 20 و 21 تیرماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و در بخش نمایشگاهی دو استان هرمزگان و همدان برای برپایی غرفه و عرضه دستاوردهای حوزه زنان دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول