اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

قرآن محور بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: جهان متوجه این معنا شده که قرآن محور بیداری اسلامی است چرا که کار قرآن هدایت و بیدار کردن جامعه است.

قرآن محور بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ظهر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی در بوشهر از نفرات برگزیده تفسیر سوره‌‌های حجرات، فرقان، معارج، دهر، زمر و لقمان تقدیر شد و از چهار کتاب بوستان معرفت نوشته احمد صبوریان و ماه رمضان در آیینه قرآن نوشته حسین احمدپور برازجانی، معراج پیامبر اسلام نوشته عباس حاجیانی‌دشتی، مسابقه با قرآن با محوریت آیه‌های زندگی نوشته اسماعیل کشتکار، رونمایی شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در این مراسم اظهار داشت: قرآن بهترین راه برای هدایت انسان‌هاست و ائمه اطهار نیز همواره بر تبعیت از دستورات قرآنی تاکید کردند.

وی بیان کرد: قرآن راه نجات انسان از ورود به ورطه انحطاط و مشکلات است و باید همواره استفاده از آموزه‌های قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

صفایی‌بوشهری افزود: جهان متوجه این معنا شده است که قرآن محور بیداری اسلامی است چرا که کار قرآن هدایت و بیدار کردن جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قرآن امروز یکی از ابزارهای قوی مقابله با تهاجم فرهنگی است اظهار داشت: قرآن جامعه‌ای که دچار خواب تحمیلی توسط جهان سلطه شده را بیدار می‌کند.

وی گفت: استان بوشهر یک استان قرآنی و در طول تاریخ بزرگان بسیاری در عرصه قرآنی در آن درخشیده‌اند و این استان در همه عرصه‌های صوت، لحن، قرائت، حفظ و پژوهش بزرگانی در خود پرورش داده است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: نیازهای مؤسسات قرآنی بسیار است که این نیازها ممکن است نیازهای ابتدایی یا زیربنایی باشد و مسئولان و خیرین باید همت کرده با همدلی مؤسسات قرآنی را یاری کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: قرآن کتابی برای همه قشرها در همه دوران‌ها است و با توجه به اینکه موضوع قرآن هدایت است باید از قرآن کسب هدایت شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول