اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

بیداری اسلامی زنده شدن دوباره اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: بیداری اسلامی زنده شدن دوباره ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و گرایش مسلمانان به اسلام است.

بیداری اسلامی زنده شدن دوباره اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به بیدارى اسلامى و نقش تعیین ‏کننده بانوان مسلمان،‏ اظهار داشت: آنچه اکنون در منطقه اسلامى در حال وقوع است نوعى زنده‏شدن دوباره ارزش‏ها و آرمان‌هاى اسلامى و گرایش مسلمانان به اسلام است.

وی ادامه داد: این امر همان وعده‌ امام خمینی (ره) به امت اسلامی بوده که اکنون در حال تحقق است.

امام جمعه سیاهکل، بحران‏هاى منطقه‏اى و امواج بیدارى اسلامى را در حال رسیدن به کشوری در منطقه دانست که با تمام امکانات مالى خود در برابر حرکت‏هاى مردمى ایستاده است.

این مسئول درباره نقض حقوق بشر توسط برخی کشورهای منطقه ابراز داشت: حقوق بشر و رعایت آن برای بحرین موضوع غریبی بوده و ماهیت حکومت این کشور با حقوق بشر در تضاد است.

شیدایی در ادامه به روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بهزیستی و تامین اجتماعی یکی از مجموعه‌های خدمتگزار نظام هستند و برای بالابردن سطح استاندارد سلامت جامعه تلاش‌های زیادی توسط این سازمان‌ها انجام گرفته است.

وی، با گرامیداشت 26 تیر ماه سالروز تشکیل شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاهی ولایی و ارزشمند است و طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر شورای نگهبان تضعیف شود مطمئناً ضربه جبران‌ناپذیری به انقلاب وارد می‌شود.

 

* قدردانی امام جمعه سیاهکل از استاندار گیلان

خطیب جمعه سیاهکل با قدردانی از خدمات مهدی سعادتی استاندار گیلان، وی را انسانی ارزشمند و توانمند خواند و اذعان داشت: با تلاش‌ها و مدیریت سعادتی در یک سال اخیر گیلان توانسته است رشد خوبی در جذب سرمایه‌گذاری داشته باشد و این امر موجب توسعه استان در تمام بخش‌ها شده است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول