اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد زنان و خانواده

نخستین کارگاه آموزشی بیداری اسلامی در لرستان برپا شد

خبرگزاری فارس: با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد زنان و خانواده در لرستان نخستین کارگاه آموزشی بیداری اسلامی برپا شد.

نخستین کارگاه آموزشی بیداری اسلامی در لرستان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار لرستان ظهر امروز در نشست آموزشی جنبش بیداری اسلامی سازمان‌های مردم نهاد زنان و خانواده گفت: نقش زنان به عنوان نیمی از پیکره فعال جامعه در جنبش‌ها و نهضت‌ها مهم بوده است.

روح‌انگیز جهان‌افروز هدف از برگزاری این نشست آموزشی را تبیین جایگاه و نقش زنان در بیداری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه کشورهای اسلامی با الگوپذیری از زنان شجاع و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی حضور فعال و کلیدی در حوادث کشور خود دارند.

وی یادآور شد: زنان در مواقع حساس و بحرانی همواره به عنوان یک عامل تأثیرگذار در حوادث و وقایع نقش داشته‌اند و به راستی نمی‌توان اهمیت این تأثیرگذاری را نادیده گرفت.

مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار لرستان به نقش حضرت زینب در انتقال فرهنگ عاشورا اشاره و تصریح کرد: زنان ایران اسلامی با تاسی از این بانوی بزرگوار در دوران مختلف از جمله انقلاب مشروطیت، ‌شکل‌گیری و پیدایش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عامل مهمی در انتقال فرهنگ بوده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار لرستان گفت: زنان ثابت کرده‌اند که می‌توانند در چارچوب اسلام و با رعایت فرامین الهی،‌ با حضور در عرصه‌های مختلف در رشد و ارتقای جامعه موثر باشند.

جهان‌افروز گفت: نشست امروز نیز با سه کارگاه آموزشی با حضور پروین هدایتی معاون سرمایه‌های اجتماعی امور بانوان نهاد ریاست جمهوری برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول