اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ارومیه:

بیداری اسلامی نشأت گرفته از سیره شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بیداری اسلامی در سراسر جهان نشأت گرفته از سیره زندگانی شهدای انقلاب اسلامی ایران است.

بیداری اسلامی نشأت گرفته از سیره شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی حجازی‌فر، ظهر امروز در مراسم رونمایی از تندیس 14 شهید روستای بند ارومیه، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی و اصلی مسئولان در نظام ایران اسلامی است.

وی افزود: شهدا برای تامین آبرو و بهره‌مندی مردم از نعمات الهی جان خود را فدا کرده و در راه دفاع از مرز و بوم به مقابله با شیاطین پرداختند.

فرمانده سپاه ارومیه در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی در سراسر جهان، این بیداری را نشات گرفته از سیره و نحوه معیشت شهدا دانست و تصریح‌ کرد: شهدای ایران اسلامی در طول زندگانی خود به‌ گونه ای زیسته و با مردم رفتار کردند که امروزه تمام ملت‌های آزاده جهان به تاسی از این رفتار و کردار بدون هیچ واهمه‌ای به دنبال احقاق حقوق خود هستند.

حجازی‌فر با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای شهدا، ابراز داشت: وجود مناطق گردشگری و تفریحی بدون یاد و نام شهدا غیرممکن و جزو محالات بود اما هم‌اکنون مردم به برکت حضور خاطرات شهدا موفق به ایجاد مناطق تفریحی و بهره‌مندی از تفریحات سالم شده‌اند بنابراین باید قدر چنین جانفشانی‌ها را دانست و لحظه‌ای از یاد و نام شهدای نظام اسلامی غافل نشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، خاطرنشان کرد: مسئولان با پاسداشت یاد و خاطره شهدای نظام باید به یاری مردم مظلوم شتافته و در راه خدمت به مستضعفان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با دعوت از مردم روستاهای اطراف شهر و مناطق گردشگری به حفظ دستاوردهای نظام، عنوان داشت: اقدام برخی افراد به ایجاد ناامنی و اختلال در چنین مناطقی نشان از موفقیت اهالی در ایجاد محیط سالم دارد و به همین دلیل مردم نیز باید با تلاشی روزافزون به ارتقای اقتدار مناطق کمک کنند.

حجازی‌فر، در پایان گفت: امید است با بهره‌برداری از تندیس شهدا در مناطق مختلف و همچنین برگزاری یادواره‌های مختلف شاهد حضور بیش از پیش مردم در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل باشیم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول