اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ارشاد هرمزگان:

حضور نمایندگان هرمزگانی در نمایشگاه بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور هنرمندان هرمزگانی در نمایشگاه همایش بین المللی زنان و بیداری اسلامی در تهران خبر داد.

حضور نمایندگان هرمزگانی در نمایشگاه بین‌المللی زنان و بیداری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف و مدیرکل امور بانوان استانداری و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در محل اداره کل ارشاد هرمزگان برگزار شد، گفت: ارزش و جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار پراهمیت و والا است و باید این جایگاه و منزلت به دیگر کشورها نیز نشان داده شود.

وی افزود: ایران اسلامی می‌تواند به ویژه در حوزه زنان همچون بخش‌های دیگر الگو و سرمشق دیگر کشورهای جهان باشد زیرا حضور زنان ایرانی در تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... حضوری فعال و تأثیرگذار است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان زن در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان نیز بسیار چشمگیر و مؤثر است و با حضور در بخش نمایشگاهی این همایش می‌توانند به خوبی ظرفیّت‌ها و قابلیت‌های استان هرمزگان را در حوزه بانوان به تصویر بکشند.

در ادامه مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان درباره این برنامه گفت: همایش بین المللی زنان و بیداری اسلامی با حضور سفرا و نمایندگان 80 کشور جهان 18 تا 21 تیرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و در بخش نمایشگاهی دو استان هرمزگان و همدان برای برپایی غرفه و عرضه دستاوردهای حوزه زنان دعوت شده‌اند.

پری صیّادی افزود: باید از این فرصت طلایی با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیّت‌های بخش‌های مختلف برای معرفی هرچه بهتر دستاوردهای زنان هرمزگانی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: تهیّه عکس‌هایی از توانمندی‌های زنان هرمزگانی به ویژه در دوره انقلاب اسلامی و همچنین اجرای تصویری با خاک‌های رنگی جزیره هرمز از سیر تحوّل زنان هرمزگانی از وظایف اداره کل ارشاد هرمزگان و هنرمندان استان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه حضور زنان هرمزگان در اجتماع، خانواده، اشتغال، ورزش، اقتصاد، تجارت و ... به شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان نیز ضمن تشریح چگونگی برپایی نمایشگاه گفت: بر اساس تجربیّات گذشته و فضای محدود برج میلاد باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که بتوان از حداقل امکانات بیشترین بهره و استفاده را برد.

میلاد امیری‌نژاد افزود: انتخاب و حضور هرمزگان در این همایش بین‌المللی به دلیل توانمندی‌های استان در حوزه زنان بوده است و این امر تعهد ما را نسبت به برگزاری مطلوب نمایشگاه دوچندان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سعی خواهیم کرد از حداکثر ظرفیّت هنرمندان رشته‌های مختلف در طراحی و اجرای پرکیفیت نمایشگاه استفاده و به شایستگی حوزه بانوان هرمزگان را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول