اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

بیداری اسلامی هجمه دشمن را بیشتر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: با بیداری اسلامی هجمه‌های دشمن بیشتر شده ‌و سعی در تفرقه و جدایی در بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارند، نکته مهم و مورد تأکید رهبری ایجاد وحدت در کشورهای اسلامی است.

بیداری اسلامی هجمه دشمن را بیشتر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در مورد ماه مبارک رمضان می‌فرمایند "شما به مهمانی و ضیافت خداوند دعوت شده‌اید، سفره مهمانی سفره عمومی است"، اما خداوند به ما مسلمانان رحمت و نعمت خاص هم دارد که آن با روزه‌داری همه اعضا و جوارح و ترک شهوات است که موجب پاک شدن گناهان در وسط ماه و برائت و دوری از جهنم در آخر ماه می‌شود.

وی افزود: سفره مهمانی خداوند قرآن مجید است و به هر اندازه که می‌توان باید به این امر توجه کرد.

ابراهیمی به پنجم مرداد ماه 58 مصادف با برگزاری نخستین نماز جمعه به فرمان امام خمینی (ره) و امامت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام می‌فرمایند "هر کس بر خدا و روز قیامت ایمان دارد بر او واجب است که به سوی نماز جمعه بشتابد".

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری‌ در مورد نقش ائمه جمعه می‌فرمایند "مسئولان انقلاب، پایگاه‌های رهبری و هدایت مردم در سراسر کشور ائمه جمعه هستند و این جایگاه مهم و بخشی از جایگاه ولایت و رهبری است".

ابراهیمی عنوان کرد: با بیداری اسلامی هجمه‌های دشمن بیشتر شده ‌و سعی در تفرقه و جدایی در بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی دارند، نکته مهم و مورد تأکید رهبری ایجاد وحدت در کشورهای اسلامی است.

وی در مورد مالیات گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند "مالیات یک تکلیف‌ و ادای مالیات در حقیقت یک فریضه دینی است و به چشم یک واجب دینی باید به آن نگاه کرد" و با توجه به تحریم‌های اخیر این امر بیشتر مورد نیاز است.

ابراهیمی ابراز داشت: مالیات منبع تامین مخارج عمومی است، کشور ترکیه نفت ندارد و درآمد آن از طریق مالیاتی که مردم می‌پردازند تأمین می‌شود و این نکته برای اقتصاد کشور لازم است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول