اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی آیت‌الله هادوی تهرانی

همایش جوانان، مهدویت و بیداری اسلامی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری همایش جوانان، مهدویت و بیداری اسلامی با سخنرانی آیت‌الله هادوی تهرانی 13 خردادماه در قم خبر داد.

همایش جوانان، مهدویت و بیداری اسلامی در قم برگزار می‌شود

حمید ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا اظهار کرد: این نهاد تشکل غیردولتی بوده که به منظور مشارکت جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با تکیه بر توانمندی جوانان راه‌اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: هیئت و کانون خادم‌الرضا استعدادهای جوانان را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی جذب کرده و زمینه رشد و شکوفایی توانمندی‌های آنها را فراهم می‌کند.

رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) با اشاره به برنامه‌های این هیئت گفت: این کانون برای ارتقای بینش و آگاهی و پیشرفت علمی و تخصصی جوانان و ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری فعالیت‌های مختلف را برنامه‌ریزی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: آموزش‌های سازنده و تخصصی، مشاوره، راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی مانند اشتغال، ازدواج، تحصیلات، اعتقادات و پرهیز از مواد مخدر از دیگر برنامه‌های هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) است.

ناطقی عنوان داشت: ترویج و احیای فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و الگودهی به جوانان و نوجوانان برای هویت‌یابی و تحکیم مبانی اعتقادی و اخلاقی از دیگر اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) برنامه‌هایی برای تربیت جامع اعضا در ابعاد اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، عاطفی، فکری و اهتمام به تربیت آنها در قالب طرح‌ها و برنامه‌ها دارد.

رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) توجه به نقش معرفت دینی برای تعمیق فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی با هدف برخورداری هر چه بیشتر جوانان از آموزه‌های انسان‌ساز اسلام را از دیگر اهداف کانون و هیئت خادم‌الرضا(ع) ذکر کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مهدویت هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) گفت: برگزاری همایش جوانان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در عصر انتظار، جشن ازدواج 200 زوج جوان، پیاده‌روی بزرگ مهدوی و همایش نقش فعالیت‌های فرهنگی و مهدوی در تولید ملی از جمله برنامه‌های این دهه است.

ناطقی جشن خورشید هدایت و جوانان مهدوی و همایش شب شعر مهدوی را از دیگر برنامه‌های دهه مهدویت هیئت و کانون خادم‌الرضا برشمرد.

وی همچنین از برگزاری همایش جوانان، مهدویت و بیداری اسلامی خبر داد و افزود: این همایش 13 تیر ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) یادآور شد: حجت‌الاسلام جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و آیت‌الله هادوی تهرانی در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول