اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت پیرانشهر:

موج بیداری اسلامی هیچگاه به مصادره غربی‌ها در‌نمی‌آید

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت پیرانشهر با اشاره به گسترش موجب بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه و انزجار روزافزون مسلمانان از کشورهای غربی، گفت: موج بیداری اسلامی هیچ‌گاه به مصادره غربی‌ها درنخواهد آمد.

موج بیداری اسلامی هیچگاه به مصادره غربی‌ها در‌نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،‌ ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در نخستین همایش منطقه‌ای مشعل‌داران هدایت که با حضور علما و روحانیون برجسته اهل سنت استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون غرب بیشتر از هر زمان دیگری درمانده و مأیوس شده و در برابر موج بیداری اسلامی به هیچ وجه نمی‌‌تواند ایستادگی کند لذا با ترفندهای گوناگون به دنبال انحراف این موج بیداری اسلامی و انقلاب مسلمانان در کشورهای اسلامی است.

وی افزود: ایران اسلامی به عنوان الگوی مبارزه با استکبار و تنها کشوری که در برابر توطئه‌های غربی‌ها با تمام توان ایستادگی می‌کند به مظهر و الگویی تمام معنا برای مسلمانان منطقه تبدیل شده و آرمان‌های انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران تمام جهان را فراگرفته است.

امام جمعه اهل سنت پیرانشهر تصریح کرد: با موج بیداری اسلامی عزت و هویت دوباره مسلمانان در کشورهای عربی منطقه به آن‌ها بازگردانده شد و دیگر دشمنان اسلام نمی‌توانند در مباحث عقیدتی و دینی مسلمانان ورود پیدا کنند.

ماموستا محمودی افزود: موج بیداری اسلامی از مساجد و با کلمه مبارک الله‌اکبر شروع شده است، حکام منحط عربی و کشورهای غربی هیچگاه نخواهند توانست از این موج بیداری اسلامی به عنوان انقلابی ناسیونالیستی و یا انقلابی رنگین یاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: این موج بیداری اسلامی توانست بار دیگر هویت از دست رفته و مخدوش شده مسلمان را به آنان بازگرداند و به غربی‌ها بفهماند که رعب و وحشت و استثمار مسلمانان تا ابد ادامه نخواهد داشت و همواره حق و عدالت پیروز است.

امام جمعه اهل سنت پیرانشهر اظهار داشت: مسلمانان باید هوشیاری خود را حفظ کنند چراکه رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جهانخوار به دنبال به انحراف کشیدن این موج بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردم مسلمان در کشورهای عربی هستند.

ماموستا محمودی خاطرنشان کرد: نباید مسلمانان اجازه پیشروی دوباره به دشمنان شکست‌خورده را بدهند چراکه با نفوذ دوباره استکبار، مشکلات و موانع بسیاری جامعه اسلامی را تهدید خواهد کرد.

در ادامه این مراسم نیز امامان جمعه شهرستان‌های سنندج، سقز و امام جمعه اهل سنت ارومیه مباحثی را پیرامون آداب و شرایط ماه مبارک رمضان از دیدگاه اهل سنت و شیوه‌های جذب جوانان جامعه به مباحث دینی و عقیدتی بیان کردند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول