اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی بحرینی:

ایران نقش سازنده‌ای در پیش‌برد اهداف بیداری اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: فعال سیاسی بحرینی گفت: ایران نقش سازنده‌ای در پیش‌برد اهداف بیداری اسلامی دارد.

ایران نقش سازنده‌ای در پیش‌برد اهداف بیداری اسلامی دارد

الولاء الشیخ یکی از شرکت‌ کنندگان در اجلاس زنان و بیداری اسلامی در حاشیه زیارت بارگاه منور رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: حرکت‌های ایران در حمایت از بیداری اسلامی تحسین برانگیز و نقش سازنده ایران در پیش‌برد اهداف بیداری اسلامی با هدف یکپارچگی و وحدت مسلمانان بر همگان آشکار است.

وی گفت: دیدار با مقام معظم رهبری خارج از توصیف است و حرف‌های ایشان جدای از معنای مستقیم، معنای ضمنی نیز دربر دارد و برای افرادی چون من که در این راه شهید داده‌ایم و در پشتیبانی خانواده‌های شهدا و دفاع از حقوق مردم بحرین گام برداشته‌ایم، ملموس است.

وی افزود: با توجه به سخنان رهبر، زنان نقش‌های متفاوت و در عین حال اساسی در پیش‌برد اهداف بیداری اسلامی ایفا می‌کنند و بزرگ‌ترین جهاد زن در این راه نقش فردی زن در نهاد خانواده و نقش اجتماعی زن در جامعه است که دوشادوش مردان شجاعت را به آنان هدیه می‌کنند.

فعال سیاسی بحرینی با اشاره به بحران سوریه گفت: جنگ‌های داخلی و قبیله‌ای دلیل اغتشاشات و درگیری‌ها در سوریه است و پیش‌زمینه‌های استکبار سبب این درگیری‌ها در سوریه می‌شود.

وی از نتایج اجلاس بیداری اسلامی در ایران اظهار امیدواری کرد و همبستگی کشورهای اسلامی در زیر لوای کلمه لااله‌الاالله را پیروزی غیر قابل انکار در برابر استکبار جهانی دانست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول