اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

مهدویت و بیداری اسلامی دو واژه از یک مفهوم هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی مردم را با صاحب اصلی این کشور آشنا کرد و آنها را در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور قرار داد.

مهدویت و بیداری اسلامی دو واژه از یک مفهوم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی گودرزی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان این سازمان با بیان اینکه انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) چیزی جز بیداری اسلامی نیست، اظهار داشت: وظایفی که منتظران انجام می‌دهند مقدماتی است برای بیداری بشریت و امام زمان (عج) بیدارگر بشریت است.

وی به استناد آیات نورانی قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند می‌فرماید اراده کرده‌ایم مستضعفان و محرومان وارثان زمین شوند و امامت و پیشوایی آن را عهده‌دار باشند، از این رو مهدویت و بیداری اسلامی دو واژه از یک مفهوم است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه آغاز بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران بود، تصریح کرد: اشغال عراق و افغانستان اقدامی برای ایجاد دو سد به منظور محدود کردن صدور انقلاب اسلامی ایران بود، اما این اقدام نتیجه معکوس داشت و موج بیداری ملت‌های این دو کشور بیش از پیش شد و همین اقدام موجب پیدایش موج‌های بعدی شد.

معظمی گودرزی موج سوم بیداری اسلامی را خیزش پنج کشور اسلامی منطقه عنوان کرد و موج بعدی آن را خیزش جهان ملت‌های جهانی علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل دانست و تاکید کرد: عقیده داریم این وعده محقق خواهد شد و در آینده جامعه جهانی با گسترش موج بیداری در انتظار منجی خواهد بود.

وی افزود: انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) چیزی جز بیداری اسلامی در جهان نیست، زیرا حضرت قائم (عج) بیدادگر امت اسلام و تمام بشریت است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی مردم را با صاحب اصلی این کشور آشنا کرد و آنها را در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور قرار داد.

معظمی گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز جمکران، به پایگاه عظیم نشر معارف تشیع و اسلام ناب تبدیل شده است و مردم از سراسر جهان هر روزه به این مکان شریف می‌آیند تا نشان دهند که منتظر کسی هستند که عدالت را در سراسر جهان ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان افزود: دشمنان اسلام در اعصار و قرون سعی کردند که نور الهی خاموش شود ولی به برکت انقلاب و خون شهیدان و ولایت فقیه، نور الهی هر روز در حال شعله‌ورتر شدن و مایه یأس کافران است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول