اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماه گذشته صورت گرفت

صدور 200 اخطار کتبی برای اصناف بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنفی شهرستان بویین زهرا گفت: در طول دو ماه گذشته برای 200 واحد متخلف صنفی در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند، شال و آبگرم برگ اخطار صادر شده است.

صدور 200 اخطار کتبی برای اصناف بویین زهرا

احمد زنده‌دل در حاشیه بازدید از واحد‌ نظارت و بازرسی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه در طول دو ماه گذشته بیش از 200 عنوان برگ اخطار برای اصناف و بازاریان این شهرستان در بخش‌های مختلف توسط کارشناسان و بازرسان اتحادیه انجمن‌های صنفی بویین زهرا به صورت کتبی صادر شده است، اظهار کرد: همچنین در این مدت تعدادی قابل توجهی از فروشندگان و بازاریان این شهرستان اخطار شفاهی دریافت کرده‌اند.

رئیس مجمع صنفی شهرستان بویین زهرا افزود: با برنامه‌هایی که تدارک دیده شده قرار است فعالیت‌ها و اقدامات ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان در راستای کنترل قیمت‌ها در این شهرستان صورت گیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مسئولان به افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در کشور، تصریح کرد: امروز ضرورت دارد که با حمایت‌های ویژه‌تر و راهگشا‌ی مسئولان و مدیران اجرایی در استان‌های مختلف کشور زمینه‌ای خوب و مساعد برای ادامه جهش و سازندگی در کشور مهیا شده تا سبب بالندگی نظام اسلامی شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: ترویج فرهنگ تولید و استفاده از توان داخلی هم می‌تواند گامی اثرگذار در راستای تسریع در نهضت سازندگی و آبادانی کشور باشد.

زنده‌دل با بیان اینکه به کارگیری استعداد‌ها و انگیزه‌های جوانان در رشد و رونق نظام اسلامی بسیار مهم و ضروری است، عنوان کرد: این وظیفه نهاد‌های اجرایی است که در این زمینه با اقدام جدی و به موقع سبب اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

وی با اشاره به اینکه کنترل قیمت‌ها باید با مدیریت و نظارت بیشتر بر واحدها و نیز کسبه تجاری و بازاری انجام پذیرد، بیان کرد: شهرستان بویین زهرا در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را در توسعه کیفی و افزایش خدمات‌دهی شهری به شهروندان و روستاییان داشته است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهروندان بویین زهرا می‌توانند در ساعات مختلف شبانه‌روز در صورت مشاهده هر‌گونه کم‌فروشی، گران‌فروشی و یا عدم عرضه مواد غذایی مرغوب و با کیفیت می‌توانند با شماره‌‌های 124 و4228410-0282 گزارش رویت شده را سریعا برای رسیدگی به واحد نظارت و بازرسی در این شهرستان اطلاع دهند، بیان کرد: امیدواریم که با تلاش و و‌حدت میان مسئولان زمینه برای تداوم آبادانی و سازندگی نظام اسلامی در عرصه‌های اقتصادی فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول