اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 سال گذشته صورت گرفت

رشد شاخصه‌های توسعه کشاورزی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از رشد شاخصه‌های توسعه کشاورزی در بویین‌زهرا در دو سال اخیر خبر داد.

رشد شاخصه‌های توسعه کشاورزی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا مصطفی شاه‌محمدی در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا که عصر امروز به ریاست معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا و با حضور مرتضی شعبان‌نژاد مدیر جهاد کشاورزی بویین‌زهرا و همچنین همه بخشداران این شهرستان در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه امروز ضرورت دارد تا با ترویج فرهنگ کسب و کار در جامعه به پیشرفت هرچه بیشتر و متوازن‌ کشور کمک کنیم، اظهار کرد: مردم و به ویژه جوانان به عنوان نیرو‌های عظیم در پیشرفت و توسعه کشور می‌توانند ایفاگر نقش اصلی در زمینه اقتدار کشور بوده و با همت و توان بالای خود زمینه‌ را برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در جامعه مهیا کنند.

وی طرح‌ برنامه‌های مدون برای جلوگیری از هدررفت منابع و انرژی در بخش کشاورزی را در اولویت برنامه‌های کشوری عنوان کرد و افزود: باید با به‌کار‌گیری ابزار آلات نوین در این زمینه موجب توسعه حد‌اکثری در عرصه کشاورزی شده و خودکفایی غذایی در کشور را رقم بزنیم.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه توجه به مشکلات کشاورزان در شهر بویین‌زهرا و دیگر بخش‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: کشاورزان به عنوان اقشاری زحمتکش و پر تلاش در کشور با تولید محصولات کشاورزی زمینه را برای خود‌کفای و استقلال غذایی کشور فراهم و موجب حفظ توسعه کشور در بسیاری از عرصه‌های دیگر می‌شوند.

شاه‌محمدی با قدردانی از زحمات مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا در ارائه خدمات مطلوب و مناسب به کشاورزان بویین‌زهرایی عنوان کرد: رشد شاخصه‌های توسعه بخش کشاورزی در بویین‌زهرا در دو سال اخیر نشان‌دهنده اوج تلاش‌ها و فعالیت‌های جهاد کشاورزی این شهرستان است.

وی بیان کرد: امیدواریم که با اراده قوی‌تر شهروندان بویین‌زهرا زمینه‌ای بهتر برای افزایش شاخصه‌های رشد و شکوفایی در این شهرستان فراهم شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه توجه و پشتیبانی ویژه دولت از صنعتگران و کشاورزان در کشور موجب افزایش پیشرفت و تولید در سال‌های اخیر شده است، خاطرنشان کرد: قطعا هر قدر که با قدرت و اراده در راه‌ دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم، می‌توانیم سهم بیشتری را در اقتدار و عزت کشور داشته و استکبار را همواره از صحنه خارج کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول