اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌ زهرا خبر داد

100 درصد مردم بویین زهرا تحت پوشش شبکه بهداشت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌ زهرا از احداث و بهره‌برداری از 90 خانه‌ بهداشت روستایی در چند سال اخیر در شهرستان بویین‌ زهرا خبر داد.

100 درصد مردم بویین زهرا تحت پوشش شبکه بهداشت هستند

محمدحسین طائفی در حاشیه برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با بیان اینکه میزان سرانه بهداشت در هر منطقه نشانه توسعه یافتگی و یا عدم توسعه در آن منطقه یا شهر است، اظهار کرد: داشتن جامعه سالم، بانشاط، فعال و پویا تنها با توسعه پایدار و رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به کمبود و محرومیت امکانات و همچنین فضاهای بهداشتی و درمانی پیش از انقلاب اسلامی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسئولان و دست‌اندرکاران نظام در عرصه‌های مختلف عمرانی و بهداشتی خدمات و فعالیت‌های بی‌نظیری را به انجام رساندند که نشانگر عزم مسئولان برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صد درصد از جمعیت شهری و روستایی شهرستان بویین‌ زهرا تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان بویین‌ زهرا قرار دارند، عنوان کرد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی تنها 30 درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار داشتند که موجب خسارت و لطمات جبران ناپذیری در حوزه بهداشت و سلامت می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه احداث بیمارستان 64 تخت‌خوابی امیرالمؤمنین (ع) در مرکز شهرستان، احداث و راه‌اندازی تعداد زیادی از نمایندگی‌های خدماتی و مراکز بهداشتی و درمانی در روستاها و نقاط دورافتاده بخش‌های مرکزی، دشتابی، شال، رامند و همچنین آبگرم از برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخص انجام شده در طول سال‌های اخیر است، عنوان کرد: تاکنون بیش از 90 خانه‌ بهداشت در این شهرستان در راستای نهضت خدمت‌رسانی به روستاییان با اعتباری بسیار بالا راه‌اندازی شده است.

طائفی احداث پایگاه‌های ویژه اورژانس امدادونجات جاده‌ای و شهری را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا در طول چند سال اخیر عنوان و بیان کرد: تلاش‌های فراوانی نیز تاکنون برای احداث مرکز فوریت‌های پزشکی در بویین ‌زهرا صورت گرفته است.

وی در خاتمه با اشاره به تأسیس پارکینگ‌های اختصاصی و عمومی در مراکز درمانی این شهرستان خاطر نشان کرد: در سال جاری طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در عرصه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان بویین ‌زهرا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول