اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

مراسم تودیع و معارفه فرماندار بویین‌ زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان بویین‌ زهرا بعد از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار بویین‌ زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بویین‌زهرا بعد از ظهر امروز با حضور ابوالفضل طاهر‌خانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، روح‌الله عباسپور نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس دادگستری شهرستان بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام حسین انصاری امام جمعه بخش‌ رامند و جمعی از مسئولان و مدیران ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان بویین زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تا‌کنون دستاورد‌هایی چشمگیر و فراوانی را برای مردم به همراه آورده است، اظهار کرد: مهمترین و شاخص‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که موجب حضور عرصه‌سازی برای حضور عمومی ملت در صحنه‌های کلان تصمیم‌گیری برای کشور بود.

روح‌الله عباسپور با اشاره به اینکه فشار‌ها و تحریم‌های گسترده غرب و استکبار علیه ایران امروز به شکست انجامیده است، افزود: وظیفه آحاد ملت و به‌ویژه جوانان و نوجوانان این است که با حرکت مداوم و مستمر در مسیر انقلاب اسلامی زمینه را برای تجلی قدرت اسلامی مهیا کرده و مقدمات شکست دشمنان را فراهم کنند.

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به لزوم همیاری میان دولت و مردم برای ادامه مسیر سازندگی و آبادانی در کشور تصریح کرد: امروز تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها به نوبه خود موظف هستند تا با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف‌تر موجب توسعه در کشور شده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بین کشو‌رهای بیگانه دیگر افزایش دهند.

ابوالفضل طاهرخانی عنوان کرد: باید زمینه‌ای در کشور مهیا شود که در آن بتوان به شکلی آسان‌ و مناسب از استعداد‌ها و خلاقیت‌های ویژه جوانان و نوجوانان برای پیشرفت استفاده شود.

همچنین سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا نیز در سخنانی با بیان اینکه باید با کار و تلاش بیشتر زمینه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کشور فراهم شود، عنوان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی باید با توکل و اراده قوی عرصه را برای قدرت‌نمایی و عزت کشور مهیا کرده و سبب نابودی و شکست طرح‌های شوم استکبار جهانی شوند.

گفتنی است در خاتمه این جلسه با قرائت حکم استاندار قزوین از سوی معاون فرماندار بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهر‌خانی از سمت خود تودیع و احد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بویین‌زهرا منصوب و در جایگاه خود معرفی شد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول