اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین‌زهرا خبر داد

آغاز اعزام بسیجیان بویین‌ زهرا به اردو‌های طرح هجرت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین‌ زهرا از آغاز اعزام بسیجیان به اردو‌های یک روزه طرح هجرت 3 در این شهرستان خبر داد.

آغاز اعزام بسیجیان بویین‌ زهرا به اردو‌های طرح هجرت

علی اینانلو عصر یکشنبه در حاشیه برپایی مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان بویین‌ زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیرامون طرح‌ هجرت بسیج سازندگی در کشور اظهار کرد: جوانان و نوجوانان امروز کشور وظیفه دارند تا با حضور و تلاش مداوم در سنگر سازندگی و عمرانی زمینه را برای تحقق تمام فرامین و دستورات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف فراهم کرده و موجب افزایش اقتدار و عزت نظام اسلامی شوند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین‌ زهرا افزود: قطعا با اراده و همت قوی می‌توان عرصه را برای جهش و افتخار‌آفرینی بزرگ آماده کرد و موجب نابودی و شکست کینه‌های دشمنان شد.

وی با اشاره به آغاز اعزام بسیجیان به اردو‌های یک روزه طرح هجرت در نقاط دورافتاده شهرستان بویین‌ زهرا تصریح کرد: در این اردو‌ها اعضای گروه با حضور در روستاهای دور‌افتاده و محروم به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی و عمرانی می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه تا‌کنون جلسات متعددی در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های مختلف این شهرستان در راستای اثر‌بخشی هر‌چه بهتر طرح‌های هجرت دانشجویی و دانش‌آموزی با حضور مسئولان و مدیران اجرایی برگزار شده است، عنوان کرد: نتایج برپایی اینگونه هم‌اندیشی تأثیر بسیار ویژه‌ای را در رونق فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در روستاها داشته است.

اینانلو با بیان اینکه برپایی متعدد کلاس‌های آموزش قرآن کریم و احکام دینی از جمله برنامه‌های شاخص و محوری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در روستاها و نقاط دور‌افتاده است، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که تا‌کنون در این شهرستان شده قرار است برنامه ویژه در ایام برگزاری اردو‌های طرح هجرت برای جوانان و نوجوانان روستاها توسط جهادگران بسیجی به اجرا درآید.

وی با اشاره به اینکه برگزاری طرح‌های هجرت بسیج سازندگی در کشور برای جوانان و نوجوانان در حقیقت معنای اصلی تلاش و کوشش را به همه آنان می‌آموزد، عنوان کرد: لازم است که مسئولان با جدیت ویژه‌تر در این موضوع وارد شده و موجب شکست طراحی‌ها و پروژه‌های ضد فرهنگی و ضد ارزشی غرب و استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول