اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نیمه شعبان صورت می‌گیرد

افتتاح مجموعه بزرگ حیات وحش در بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین‌ زهرا گفت: مجموعه بزرگ حیات وحش بویین‌ زهرا واقع در بوستان امام علی (ع) این شهرستان همزمان با سالروز نیمه شعبان با حضور مسئولان شهرستانی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مجموعه بزرگ حیات وحش در بویین ‌زهرا

علی صفری عصر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از بوستان امام علی (ع) شهر بویین ‌زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه مجموعه زیستی این شهرستان واقع در بوستان امام علی (ع) همزمان با نیمه شعبان با حضور فرماندار، مسئولان و معاونان شهرداری بویین ‌زهرا به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: برای احداث این مجموعه بزرگ حیات وحش که مساحت آن بالغ بر 10 هکتار بوده بیش از چهار میلیارد ریال هزینه عمرانی تخصیص یافته است.

شهردار بویین‌ زهرا با بیان اینکه کار بررسی و ابعاد‌شناسی این مجموعه بزرگ زیست‌محیطی ماه گذشته با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا و جمعی از معاونان شهرداری بویین ‌زهرا به مرحله تصویب رسید، گفت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است بیش از سه رأس انواع احشام جنگلی در مرحله نخست به این مجموعه اضافه شوند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های متعددی تا پایان شهریور‌ماه در نقاط مختلف بخش‌ مرکزی بویین‌ زهرا و روستاهای تابعه با حضور مسئولان افتتاح می‌شود، عنوان کرد: تمام طرح‌های پیش‌بینی شده برای افتتاح با تلاش معاونت عمرانی شهرداری بویین‌ زهرا و نیز همکاری فرمانداری این شهرستان به مرحله اجرا و ساخت در آمده‌اند.

شهردار بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه برنامه‌های متعدد و بسیار ویژه‌ای برای آغاز فصل تابستان در بویین ‌زهرا تدارک دیده شده است، تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های نشاط و شادی، افتتاح نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری متخصص کودکان و نوجوانان، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و آیینی، نشر و توزیع سراسری بسته‌های فرهنگی بین شهروندان بویین‌زهرا، برگزاری کلاس‌های آموزش‌مجازی، برپایی همایش‌های متعدد شهروندی با حضور اساتید و کارشناسان مطرح کشوری، نام‌نویسی و اعزام جوانان به اردو‌های مختلف سیاحتی و زیارتی از جمله ویژه‌ برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری بویین ‌زهرا برای تابستان جاری است.

وی با بیان اینکه لزوم تعامل و هم‌گرایی میان دست‌اندرکاران امور اجرایی و زیربنایی در بویین ‌زهرا برای اثر‌بخشی پروژه‌ها و طرح‌ها بسیار زیاد است، ادامه داد: امروز لازم است که مسئولان و متولیان امور مختلف در بویین ‌زهرا از حد‌اکثر نیرو و توان مدیریتی خویش برای تسریع در روند بهره‌برداری از طرح‌های سازندگی استفاده کرده و میزان رضایت‌مندی شهروندان را از دستگاه‌ها و ادارات مختلف افزایش دهند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول