اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام ادیب‌یزدی

جشن میلاد امام زمان (عج) در بویین ‌زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا از برپایی مراسم بزرگ جشن میلاد امام زمان (عج) در بخش رامند شهرستان بویین ‌زهرا در سالروز میلاد حضرت قائم (عج) خبر داد.

جشن میلاد امام زمان (عج) در بویین ‌زهرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با بیان اینکه مراسم بزرگ جشن میلاد امام زمان (عج) با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی و همچنین حضور شهروندان بویین‌ زهرایی در صحن مطهر امامزاده منور خاتون بخش رامند برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم همزمان با روز نیمه شعبان از ساعت 17 لغایت 20 برگزار می‌شود.

دبیر ستاد نیمه شعبان شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه از 2 هفته پیش تدارک برای هر‌چه بهتر برگزار شدن این برنامه در جلسات متعدد انجام شده در فرمانداری شهرستان بویین‌ زهرا صورت گرفته است، افزود: امیدواریم که با حضور پرشکوه و با نشاط تمام شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان در این مراسم زمینه‌ای خوب و مناسب برای سعادت و مغفرت الهی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان در هر زمان وظیفه دارند تا با رمز اتحاد و یکپارچگی مقدمات دست‌یابی‌ به اقتدار و عزت را در جهان فراهم کنند، تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزاری که مسلمانان در سراسر جهان به آن نیازمند هستند، مسئله وحدت و برادری است که موجب وحشت و شکست نقشه‌های ضد انسانی و ارزشی مستکبران عالم می‌شود.

دبیر ستاد نیمه شعبان شهرستان بویین‌ زهرا حضور پر‌صلابت و مقتدر جوانان و نوجوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی را از برکات انقلاب شکوه‌مند جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان خود‌باور و ولایت‌مدار ایران اسلامی امروز به خوبی به تمام جهانیان اثبات کرده‌اند که با ایمان و توکل بر خداوند متعال و همچنین تکیه بر توان داخلی می‌توان به توسعه و پیشرفت در جهان دست ‌یافت و دشمنان را همواره در اهداف و دسیسه‌های خود ناکام گذاشت.

عباسی با اشاره به اینکه ایجاد شبهه در دل جوانان و نوجوانان از اهداف بسیار مهم دشمنان و کینه‌ورزان در جنگ نرم است، تأکید کرد: وظیفه نهاد‌های فرهنگی امروز بسیار بیشتر از هر زمان دیگری است، زیرا نبرد امروز حضور در عرصه‌های فرهنگی و دینی است و متولیان فرهنگی باید با سعی و تلاش مضاعف خود به این مسئله بسیار مهم توجه ویژه و جدی داشته‌ باشند.

وی در خاتمه افزود: قطعا استمرار و پافشاری بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌تواند دشمنان را از دست‌یابی به اهداف و برنامه های خود بازداشته و آنان را خوار و ذلیل کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول