اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال

یادواره بزرگ شهدای بویین‌ زهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در جلسه ستاد یادوره شهدای شهرستان بویین ‌زهرا مقرر شد که یادواره بزرگ شهدای این شهرستان در مهرماه سال جاری برگزار شود.

یادواره بزرگ شهدای بویین‌ زهرا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر پنج‌شنبه در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان بویین ‌زهرا که با حضور فرمانده سپاه ناحیه بویین ‌زهرا و دبیر ستاد یادواره شهدای این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌ زهرا برگزار شد با بیان اینکه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مظهر و حقیقی اقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان اسلامی در روز‌های غرور‌انگیز جنگ تحمیلی موجب شد که رژیم گستاخ و تجاوزگر بعثی نتواند ذره‌ای از خاک و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را مورد تهاجم سراسری قرار داده و آن را پایمال کند.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا حضور چشمگیر و با انگیزه جوانان و نوجوانان در جبهه‌های حق علیه باطل را نشانه‌ای بزرگ از عشق و ارادت خالصانه آنان به امام راحل و انقلاب اسلامی دانست و افزود: همین جوانان و نوجوانان با رشادت و جان‌فشانی‌های خود ثابت کردن که حق پیروز واقعی و حقیقی بوده و این دشمنان و کفار هستند که باید نابود و از صحنه خارج شوند.

‌شاه‌محمدی با اشاره به اینکه ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و طنین بسیار زیاد در کشور در حال جریان است، عنوان کرد: امروز به برکت هوش و نبوغ جوانان و نخبگان تیزهوش ایرانی عرصه برای افتخار آفرینی‌های ملت ایران فراهم شده و دشمنان و مستکبران عالم نیز از این همت و اراده قوی و معنوی ایرانیان بسیار خشمگین و غضبناک شده‌اند.

وی لزوم توجه بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به روستاها و نقاط دور‌افتاده کشور را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های بسیار مهم انقلاب اسلامی مبارزه با بی‌عدالتی و استقرار کامل احکام و موازین الهی در جامعه است.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا تأکید کرد: به هر میزان که متولیان امر سازندگی و توسعه در نظام حمایت بیشتری را از روند پیشرفت در کشور داشته و به آن اهتمام بورزند، قطعا اهداف دشمنان نیز نابود شده و از بین می‌رود.

شاه‌محمدی با اشاره به لزوم آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ والای ایثار و مقاومت در جامعه تصریح کرد: امروز متولیان امور فرهنگی باید با برنامه‌ریزی مطلوب در این زمینه موجب آشنایی هر‌چه بیشتر جوانان با مفهوم جهاد و مقاومت شوند.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد یادواره بزرگ شهدای شهرستان بویین‌زهرا در اواخر مهرماه سال جاری با حضور مردم و مسئولان برگزار شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول