اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کل دادگستری استان قزوین

ساختمان شورای حل اختلاف بویین‌زهرا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان شورای حل اختلاف بخش‌ مرکزی شهرستان بویین‌زهرا با اعتباری بالغ بر 153 میلیون تومان بعد از ظهر امروز با حضور رئیس کل داگستری استان قزوین و مسئولان دیگر این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

ساختمان شورای حل اختلاف بویین‌زهرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مراسم افتتاحیه ساختمان شورای حل اختلاف شهر بویین‌زهرا بعد از ظهر امروز با حضور جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین، حجت‌‌الاسلام علی مظفری رئیس دادگستری شهرستان بویین‌زهرا و جمعی از مسئولان شهری و قضایی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی مظفری در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این ماه فرصتی بسیار ارزشمند برای افزایش عبادات و نیایش‌های فردی و جمعی بوده و مسلمانان وظیفه دارند که در این ماه پرخیر و برکت زمینه تقرب به خداوند متعال را در درون خویش فراهم کرده و موجب سعادت و رستگاری برای خویش شوند.

رئیس دادگستری شهرستان بویین‌زهرا افزود: امیدواریم که با تقویت بینش‌ها و ارزش‌های دینی در جامعه عرصه را برای پیشرفت و سعادت معنوی مهیا شده و دشمنان در اهداف و مقاصد ضد فرهنگی و ارزشی خود شکست بخورند.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده‌های وارده به دادگسترش شهرستان بویین‌زهرا از سوی دادگاه‌ها، دادسراها و نیز شعبه‌های مختلف حل اختلاف این شهرستان بالغ بر  16 هزار و 66 پرونده بوده است، تصریح کرد: در سال 90 بیش از 16 هزار و 688 پرونده نیز اعلام مختومه شده است.

رئیس دادگسترش شهرستان بویین‌زهرا افزود: در مجموع به نسبت مقایسه‌ای با سال 89 به میزان 43 درصد پرونده‌ها در این شهرستان بیشتر مختومه شده‌اند.

مظفری با اشاره به کاهش چشمگیر مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کیفری در این شهرستان اذعان کرد: در سال جاری با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدت زمان رسیدگی به هر یک از پرونده‌ها باز هم کاهش پیدا کرده که این امر مقدمات رضایت‌مندی هرچه بیشتر اربابان‌‌‌رجوع را مهیا می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین هم در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان اظهار کرد: مسلمانان و به ویژه شیعیان باید با گرامیداشت هر‌چه با شکوه‌تر مناسبت‌ها و اعیاد اسلامی زمینه را برای سعادت جامعه فراهم کنند.

جمال انصاری ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا همکاری و تعامل عرصه برای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان فراهم شده و دشمنان و معاندان خوار و ذلیل شوند.

گفتنی است ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان بویین‌زهرا در مساحتی بالغ بر 500 متر احداث شده که 400 متر از این ساختمان در مجموع در دو طبقه توسط مهندسان بنا شده است.

یادآوری می‌شود بیش از 153 میلیون تومان در مجموعه برای احداث این ساختمان هزینه شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول